Niciun developer nu se va opri dintr-un model de business decat atunci cand noi nu vom mai adera la el cu portofelul, adica toata treaba cu DLC a pornit de la o initiativa simpla, hai sa ii momim sa vedem daca musca, si surpriza ce sa vezi, se musca de 900 de milioane de dolari (cu aproximatie, vezi cazul EA).

Cat de bine stai cu banii este irelevant, ai stream-uri live pe twitch care iti vor putea forma o parere cat de cat aproape de ce vei experimenta cand te vei juca, contribuind semnificativ la decizia ta daca merita sau nu sa platesti pretul cerut. Treaba e simpla eu fac un produs si cer pretul X pe el bun sau prost atat imi iese mie la calcul ca face punand investitia si toate cele, asa functioneaza peste tot...nu vad de ce la jocuri pretul trebuie sa fie direct proportional cu numarul de ore investite pentru a-l duce la capat...poate asa ne-am obisnuit noi (nu e ceva rau neaparat) ca raportul calitate, cantitate si pret sa tinda spre 1 asa cum spune si legea randamentului.

Am citit un articol care spunea ceva de genul ,,indiferent cat de rau scriem despre Toyota oamenii continua sa o cumpere", The Order se cumpara indiferent de cat de multe review-uri proaste a primit, sau bune dupa caz, review-erii nu prea mai influenteaza piata pentru ca s-au convins si gamerii ca trebuie sa incerce inainte sa se pronunte.

Si in final daca stau sa ma gandesc imi pot pune o intrebare, ce e mai important? durata unei calatorii sau cat de bine m-am simtit cat a durat calatoria...