Salutare! Am zis sa va impartasesc si voua experienta mea mai putin placuta cu cei de la PCGarage. Avand probleme cu controllerul am fost nevoit sa trimit tot pachetul la garantie. Am trimis produsul in data de 08.01.2016, iar in data de 12.01.2016 a intrat in service-ul PCGarage.

La vreo saptamana dupa ce a intrat in service am sunat la dansii (dar au un sistem super tampit, daca nu exista operator liber, robotul iti inchide automat si te anunta ca vei fi contactat... nu s-a intamplat asta niciodata; daca nu reusesti sa intri in legatura cu un operator ... sa fii sanatos!) pentru a intreba care e statusul, daca e totul in regula, ce decizie au luat samd... Mi s-a transmis acelasi lucru care imi scrie si in contul de PCGarage: "trimis la furnizor". Mie personal mi se pare o lipsa totala de neprofesionalism sau cum vreti voi sa o numiti. Inteleg ca ai trimis la furnizor (care e in afara tarii in cazul acesta) consola pentru a solutiona problema, dar sa imi spui ca nu poti afla nimic, pentru ca trebuie sa fii contactat de catre dansii mi se pare absurd... Bine, intr-un final m-am resemnat. Ori de cate ori am sunat in urmatoarele 7 zile de fiecare data mi s-a spus acelasi lucru.

In data de 26, expirau cele 15 zile calendaristice pe care le-au avut la dispozitie pentru solutionarea problemei. Am zis ca nu sunt magar sa ma adresez direct la ANPC, am discutat prin telefon cu cineva din departamentul de suport PCGarage. Am primit acelasi raspuns chiar si atunci in a 15-a zi: "nu va putem spune nimic, asteptam sa vina de la furnizor!" In acel moment i-am spus ca vreau sa fiu contactat de cineva capabil sa ma ajute cu solutionarea problemei, in condiitile in care nu se rezolva problema si nu imi trimit consola pana a doua zi inapoi, vreau fie banii inapoi fie alta consola. Mi s-a promis ca voi fi sunat 100% in ziua respectiva de cineva... Fix!!! Evident ca nu m-a sunat nimeni.

In 27 si 28 am sunat din nou, abia atunci mi s-a spus ca "ar trebui" sa ajunga consola in curand... Am sunat si la ANPC sa intreb o informatie inainte sa depun o sesizare.

Intr-un final in data de 29 (adica azi) mi-a ajuns consola. Se pare ca mi-au schimbat controllerul... mai ramane sa verific consola atunci cand ajung acasa, poate am alte surprize

In concluzie, poate am fost idiot ca nu am apelat direct la ANPC, dar asa sunt eu mai fraier... Doamna de la ANPC imi tot spunea la telefon (in cea de-a 18 zi calendaristica de la intrarea in service): "Daaa, nu se poate sa dureze atat de mult! Faceti o sesizare neparat!!!" ... si n-am facut

In fine... am spus ca nu vreau sa mai am vreodata vreo legatura cu cei de la PCGarage, sper din tot sufletul sa nu mai am probleme cu produsele de la ei aflate in garantie. Cu siguranta nu voi mai cumpara nimic pe viitor. Prefer sa dau cu 300-400 de RON in plus si sa nu am astfel de probleme.

Practic am asteptat 21 de zile (data trimiterii -> data primirii) pentru schimbarea unui controller... super!