Single post: Clubul Xbox One
-
30-01-2016 12:22 #5872 SP
Senior Member
Originally Posted by
stormhold7 Ii anunt doar in momentul in care am facut sesizarea sau ii avertizez inainte?
Ca nu am experienta cu lucrurile astea...
Fă sesizarea, și anunță-i după. Nu uita să povestești tot exact ca și aici, ce ne-ai spus nouă, cu date, ore, lux de amănunte
Auzi și tu ce nesimțiți ordinari, îți cer și consola, te aburesc atâta vreme, și primești aceeași consolă cu controller-ul schimbat...lol
Să se ducă peste ei să-i ardă puțin la buzunare pe ciumpalacii ăștia care fac ce vor pe timpul și pe banii noștri.
@bicky, dacă tu pățeai la fel, să ți se strice doar controller-ul, și să te pună să le trimiți consola cu totul la garanție, apoi să aștepți să-ți răspundă când vor ei, să treacă termenul legal cu 3 zile, consideri ca nu era o problemă?
Asta e bătaie de joc man...