Quote Originally Posted by wizard5434 View Post
Dubios dar cei de la Altex m-au sunat ieri si am rezolvat problema. Am primit astazi alta tastatura sigilata, mai sa fie.. deci se poate. N-o trebuit decat un mesaj spre MG si o sesizare la ANPC. Ieri am fost contactat, azi am primit coletul si cei de la Nemo aveau scris ca trebuie sa ia ca "ramburs" o tastatura "Logitech g510s". Culmea, dar se pare ca au vrut sa ma vada multumit. Credeti ca au primit ceva scrisoare de la ANPC?
In sesizare nu bifasem "Am incercat rezolvarea conflinctului amiabil" si cel de la Altex o tot batea cu "Putem considera acest conflinct rezolvat ambiabil?" Bineinteles, ca au primit un mare "NU". Dar acum da, sunt multumit. Credeti ca o sa ma sune si azi pentru o asa zisa confirmare?
ANPC nu-ti trimite scrisoare decat daca constata ca reclamatia este nefondata, in caz contrar (daca este fondata) atunci ii calaresc pe cei de la Altex x zile (30 cred) sa rezolve cu clientul amiabil, altfel primesc o amenda zdravana. De aceea cei de la Altex insista sa le zici ca s-a rezolvat amiabil. Asa a fost si la mine acum 2 ani, iar dupa ce am rezolvat amiabil (mi-au trimis ceea ce comandasem, dupa ce primisem email ca nu mai au, dar cu ajutorul unor colegi de pe forum am putut dovedi ca s-au onorat comenzi facute dupa a mea) am trimis un email catre serviciul clienti cu cc: catre ANPC cum ca s-a rezolvat si totul este OK. Daca nu se rezolva amiabil banuiesc ca primeam dupa x zile (30?) o instiintare ca s-a acordat o amenda in valoare de ...RON.
Ma bucur ca ti-ai rezolvat. Adevarul este ca la Altex/MG totusi se mai straduie sa imbunatateasca serviciile, iar despre ANPC de cand a fost dl. Dunca acolo (de prin 2012-2013 cred) s-a vazut o imbunatatire clara a activitatii lor.