Wireless charging e o tampenie! Asa o consider eu. Un S7 Edge se incarca in peste 4 ore si in acest timp tel zici ca ia foc. Metoda wireless supune la un stres nefiresc acumulatorul. Eu am renuntat...
Wireless charging e o tampenie! Asa o consider eu. Un S7 Edge se incarca in peste 4 ore si in acest timp tel zici ca ia foc. Metoda wireless supune la un stres nefiresc acumulatorul. Eu am renuntat...