Ma numesc Iulia si sunt din Baia Mare.
Aproximativ acum 3-4 ani fratele meu si mama mea au vizitat magazinul Altex ( in prezent Media Galaxy ) din incinta Vivo, Baia Mare.
Dansa este o femeie de 50 de ani din mediul rural iarr fratele meu avea 10 ani si isi dorea foarte mult un laptop, dar niciunul nu aveau cunostiinte tehnice/IT vaste, lucru usor de dedus .
Au achizitionat un laptop ASUS la suma de aproximativ 2000 de lei + garantie extinsa, la recomandarea vanzatorului/consultantului.

Tin sa mentionez ca nu se aflau intr-o situatie economica stralucita, ba chiar banii fusesera primiti in urma unui accident suferit de mama mea, ca daune morale.Era prima data cand faceau o achizitie atat de serioasa din magazinul MediaGalaxy/Altex si erau asaltati de entuziasm si fericire. Din pacate tatal meu a decedat in 2008 iar eu eram la serviciu sau la facultate in acea perioada si nu i-a putut insoti o persoana cu cunostiinte cat de cat mediocre in domeniului gadgeturilor.

Vanzatorul a profitat de necunostiinta de cauza a mamei si fratelui meu si le-a vandut un laptop folosit, care fusese expus si utilizat deja de clientii Altex si probabil chiar si de consultantii din magazin ( vaste urme de uzura, semne de utilizare a serviciului Yahoo Mail- adrese de mail ramase in bara, site-uri vizitate, istoric existent ) ceea ce nu s-ar intampla intr-un magazin care se respecta. Fratele meu a folosit laptopul pentru intrebuintari educationale ( teme, documentare ) si gaming .

Laptopul a fost dus in garantie de aproximativ 12 ori in decursul anilor urmatori (aproximativ 2 ani si ceva )cu diverse probleme .Niciodata nu ni s-a oferit schimbarea/inlocuirea piesei problema ci doar reinstalare Windows sau diverse reparatii minore care ajutau la functionarea laptopului doar pe termen scurt . Anul trecut, prin iarna 2016, aparatul s-a defectat din nou iar spre surpinderea noastra, garanatia exstina nu a mai acoperit stricaciunile si laptopul chiar a fost scos din garantie din motive dubioase. Laptopul acesta a fost problematic de la inceput.
Niciun magazin care tine la clientii sai sau la reputatia sa nu ar face asa ceva.

Tin sa mentionez ca lunile trecute am insotit o prietena in acelasi magazin care dorea sa isi achizitioneze un laptop . Era la un pas sa treaca prin aceeasi situate: “Nu va putem da decat modelul expus” a fost raspunsul consultantului despre un laptop care in mod evident fusese folosit de catre alte persoane deja. Ne-am grabit sa parasim magazinul la auzul acestor cuvinte.
Momentan laptopul fratelui meu strange praf pe mobila, nu mai poate fi utilizat deloc.
Imi pare rau sa va spun ca situatia noastra este si va fi in continuare impartasita si popularizata pentru a evita asemenea situatii pentru orice potential clientii .Nimeni nu merita sa fie prostit in asa hal .

Va recomand din suflet sa alegeti orice alta retea de magazine cand doriti sa achiztionati orice tine de electronie/electrocasnice/gadgeturi daca doriti sa nu fiti luati de prosti, pacaliti si inselati pe banii vostri .