Quote Originally Posted by musat View Post
In general nu traim intr-o lume "roza" si se gasesc destui care sa profite de pe urma altora (am patit-o si eu de multe ori si inca nu ma invat minte). Daca tot nu se pricepeau tehnic de ce a trebuit sa cumpere neaparat ATUNCI, doar ca vroia "ala micu"? (bineinteles ca de asta a fost vorba pentru ca si al meu copil profita din plin de chestia asta cu mine). Si mai ales de ce nu a returnat produsul? Nu stiu de cand este legea cu returnarea produselor intr-un termen de x zile dar nu cred ca este de anul trecut. Asa ca de ce nu la returnat magazinului daca a vazut ca era defect? Forumul asta despre Altex/Mg si cel despre Emag este plin de clienti care au returnat produsele primite defecte sau cu urme de uzura. Sincer ce ti sa intamplat este o mizerie dar dupa ce ai vazut ca produsul nu este conform cu ce vroiai trebuia sa-l returnezi.
S-a atasat fratele meu maxim de laptop, si cand era in garantie spera sa fie ultima data .
"Iulia nu mi-l lua te rog ca sigur acuma o sa fie bine, sigur acum o sa il repare si o sa fie ultima data "
Si sincer, asta am sperat si eu . Toata situatia putea fi de 100 de ori mai bine gandita, de la inceput pana la sfarsit .
Am avut partea noastra de vina(neinformare, naivitate etc. ), dar fara suparare, ce magazin face asa ceva ? Sunt sigura ca angajatii Altex/Media Galaxy incearca sa isi faca doar targetul si bonusuri, si nu le ofera nimeni training .
Am vrut o data sa imi cumpar un adaptor ps2-usb . M-a dus consultantul la raionul cu casti si mi-a aratat o pereche de Philips cu extra stabilitate pentru jogging.
Ce sa mai zic ?