Quote Originally Posted by musat View Post
Atunci cand intervine factorul de "atasare" de un produs care trebuia schimbat in prima saptamana de la cumparare ORICE magazin nu mai are nici o vina. Nu stiu cum este cu "trainingul" sau implicarea angajatilor (am mai avut o discutie pe tema asta acum cateva zile tot pe aici) dar vina este exclusiv a ta/voastra daca nu ai returnat produsul. Nici nu trebuia sa ajunga in service pentru reparatii - direct retur.
Din moment ce laptopul a fost in service de 10+ ori, si nu ni s-a acceptat schimbul produsului, inlocuirea lui sau a pieselor problema ci doar o obosita de reinstalare de Windows sau reparatii superficiale care asigurau functionarea lui doar pe termen scurt, este evident ca nu s-ar fi accept nici returul.
Laptopul a fost scos din extragarantie din motive deloc exacte, cum ca "se vede ca s-a umblat la el... asa ca produsul nu se mai afla in garantie" .
Evident ca s-a umblat la laptop dar doar de catre personalul MG/Altex ( baietii din service sau din magazin ) dar practic, ei s-au cam saturat de noi si au decis sa ne ia orice drept de a rezilia situatia . Am apelat la Protectia Consumatorului si erau mai mult decat fericiti sa ne ajute, insa problema a fost ca "nu avem cum sa dovedim ca nu ati deschis/umblat dvs. in laptop" .
Pai si-atunci ?
Povestea s-a incheiat, ce vreau eu este sa nu mai fie pacalit nimeni, pentru ca cine merita sa arunce 2200 de lei pe nervi si timp pierdut?Eu cred ca nimeni .