Quote Originally Posted by JohnConstantine View Post
Esti prea dur musat, si mama si fata au vina de nu fi fost informati/ de a nu face retur la prima problema, dar asta nu absolva magazinul de ceea ce a facut. Un magazin cu o politica inspre client nu ar fi facut asta, sa profite de cumparator. Din pacate asa-i in romania, inveti sa fii vigilent dupa ce patesti ceva. Eu am tot sustinut ca iti prospera afacerea mai bine si pe o durata mai mare de timp daca esti pro client. Oamenii revin sau te recomanda si altora. Eu cel putin asa fac. Dar la noi e vb numai de bani fara sa vada ca pe termen lung le dauneaza. Dar merge pe plaiurile noastre ptr ca romanul nu prea isi stie drepturile si nu e dispus sa faca deranj.

Eu unul consider magazinul intai vinovat si apoi cumparatorul. Ce-i drept cumparatorul putea fi mai vigilent si sa scape din aceasta situatie mai usor, dar asta nu acopera ce a facut magazinul prin angajatul sau.

Eu de exemplu nu ma duc la angajati sa le cer parerea sau sa ma informeze. Cel mai probabil habar nu au. Stiu deja ce vreau sa iau, informandu-ma in prealabil chiar daca nu stiam mai nimic initial. Dar eu sunt tanar, le am cu tehnologia (la un mod general), ca sa zic asa. Oamenii mai in varsta si copii nu le au. Unii ptr ca nu se pricep, ceilalti ptr ca sunt prea entuziasmati ca sa vada si altceva (copii adica). Sau exista pur si simplu dezinteres de a te informa (ma refer la oameni de toate varstelel). In tot ceea ce faci tb ca tu sa te informezi si sa nu te lasi pe mana altora. Nu la modul sa fii expert dar totusi sa stii cu ce se mananca. Din pacate, la noi vad multe cazuri (chiar si in domeniul in care lucrez) in care omul nu-si face temele si se asteapta sa ii faca altul ptr el (exista si o "teama" de nou, de a invata ceva nou, care iti pare nebulos la inceput). Intr-o tara mai rasarita ignoranta asta mai tine ( desi si acolo poti fi pacalit in felul asta) dar aici nu iti permiti sa fii ignorant. Romanul viseaza bani la greu si nu se va opri sa nu te pacaleasca cumva daca ii dai ocazia ( cica asa se fac afacerile la noi), chiar si ptr 1 leu in plus (daca faceti piata de exemplu, stiti ce zic, sunt in stare sa te pacaleasca si ptr 50 de bani).

Asta e Iulia, inveti din asta si data viitoare incearca sa fii mai atenta. Cat de atentionare, e bine venita, sa invete si altii (daca vor).

ps; si eu am patit sa nu imi bage banii virtuali la un shark card (primul luat, de pe game.co.uk, si luat din curiozitate, mai ales ca se dadea si bonus 100%). codul pus la redeem, nimic. dupa aia am citit ca au patit si altii asa, si nu erau putini. cica se zicea ca aia de rockstar nici nu se sichisesc. se pare ca eu am avut noroc (dupa trimis poze, si cerut dovada video ca am tranzactia) si mi-au pus banii virtuali. dar char daca s-a rezolvat nici ca mai iau. data viitoare poate nu mai gasesc intelegere.

Multumesc, tu m-ai inteles !

Sigur ca noi ca si cumparatori trebuie sa ne stim drepturile si obligatiile si incet incet se ajunge si acolo, pe noi ne-a costat 2200 de lei . Si de o sa mergem cu Constitutia Romaniei la brat, numai sa nu ne mai prosteasca Oricum in Altex/MG nu mai pasesc, m-am tot uitat peste forumuri, sansele sunt cam 50/50 sa iesi bine si fara probleme sau deosebit de rau.
Mi s-a zis pe alt forum ca postarea mea denigreaza MG, intentia este doar sa stie cititorii de ce anume sa se fereasca/cum sa previna/ce sa nu faca etc .
Nu era "denigranta" postarea daca realitatea era diferita, ma tem ca ei singuri se denigreaza .