Stiati ca, in realitate, daca tragi cu o pusca de la 600 m si tinta e izolata, nici macar nu trebuie sa-ti faci grija de sunet? Bineinteles, in anumite conditii: sa nu fii intr-o zona care sa genereze ecou din belsug, de pilda. Insa, chiar si daca cineva si-ar da seama ca cineva trage dinspre un punct cardinal (de la distanta respectiva) de aici si pana la a-l localiza e cale lunga.

Sunt de acord cu Mo vis-a-vis de Ghost Recon, si nu cred ca se referea neaparat la Future Soldier ci la mecanica jocului, in general. De pilda, au ales sa elimine snap-to-cover cu buton, chestie care exista inca din primul Advanced Warfighter si functiona atat de fain. Au eliminat si cover-to-cover care functioneaza de minune inclusiv in The Division, insa poate ca-si doreau un cover mai free-flow, iar aici functioneaza destul de bine.

M-a deranjat destul de tare atat viteza de raspuns a comenzilor cat si screen-tearing-ul (am jucat pe Xbox One, nu stiu cum e pe PS4) insa inteleg ca este totusi un beta, desi The Division arata si se misca ani lumina peste asta (si inca a mai fost imbunatatit in versiunea finala). E drept, The Division nu are varietatea terenului si nici diferentele de nivel (geografice) din Wildlands, si nici vehicule. Dar, destul despre comparatia cu The Division.

Insa, totusi, ce functioneaza bine aici? Shooting cu silenced sniper cu siguranta nu, toata lumea se prinde cand il folosesti indiferent de conjunctura. Culmea este ca in exact aceeasi situatie si pozitie (mi-am omorat de doua ori personajul doar pentru a aborda din nou zona din aceeasi pozitie) cu silenced assault rifle nu se prinde nimeni de nimic. Fizica vehiculelor este... cel putin interesanta. AI-ul este bizar. trecem cu vederea ca trebuie sa calatoresc distante importante pentru un atasament de tip red-dot pentru arma mea.

Spun doar atat: hai sa nu mai comparam cu Ghost Recon aparut acum ceva vreme, pe alte platforme si folosind alte tehnologii, hai sa nu mai comparam cu The Division pentru ca acesta din urma este (aparent) cu totul altceva. Hai sa ne uitam la Far Cry 4, lansat in urma cu doi ani si ceva, tot open world. Pai ala arata, se misca si functioneaza ani lumina peste asta, si n-a avut niciun beta. Te-ai gandi ca o companie ca Ubisoft, care dezvolta produce si distribuie jocuri open world, third person si racing games de atat de mult timp ar putea sa-si foloseasca experienta si tehnologia pentru a realiza jocul suprem. Poata ca totusi externalizeaza masiv anumite segmente. Pe de alta parte, intr-o nota pozitiva, poate ca Ghost Recon Wildlands va functiona infinit mai bine peste exact o luna si-o zi, cand se va lansa.