In legatura cu romanii, mai usor cu pianul pe scari. Nu cred ca daca esti (programator? Nu ma pricep) roman automat jocurile ori munca e proasta.

Eu cred ca jocul asta, ca si altele din ultimii ani, sufera din cauza dorintei de a scoate jocul cat mai repede. Sunt pline de glitchuri si buguri, ce necesita patchuri day one. Gandirea mea e ca daca intra in gold si tu mai ai probleme incat sa pui un patch in prima zi, inseamna ca nu ai avut destul timp sa pui jocul la punct. Ca apar chestii de asta de care nu stiai si dai un patch mai tarziu e de inteles (mai ales pe pc unde sunt n config de sisteme si nu ai cum sa testezi pe toate).

Ca sa nu mai spun de porturile proaste ptr pc, dar si moda season pass/dlc, unde se taie din content ca sa ti-l vanda separat.

Au aparut din ce in ce mai multe cazuri de jocuri ce sunt cu probleme la lansare, sau lipsite de substanta la inceput (de ex division, destiny). Plus jocuri mai multe amanate (ptr a fi "rafinate). Ca sa nu mai zic de serii, anul si jocul.

Developeri ca Blizzard, Naughty Dog sau CD Projekt Red nu au lansat jocuri multe la gramada. S-au focusat pe un joc, acordandu-i timpul necesar. Bine, ei nici nu sunt colosi ca EA sau Ubisoft, si desi exista o presiune de a scoate un joc (si sa fie bun), totusi au libertatea de a-si stabili un termen rezonabil de dezvoltare a jocului.

Ma uit la CoD sau AC. Nu sunt facute intr-un sg studio. Ori jocurile ies prin alternanta (CoD) ori sunt imprastiate prin mai multe studiouri. Consistenta se mentine intr-un grup. Vedeti povestea Halo. Cu bine cu rau Bungie a scos jocuri bune. 343 nu e acelasi lucru.