Quote Originally Posted by Espiritus View Post
^ Prima data spui ca au păstrat același combat, apoi spui ca e ca in Bloodborne. Doar eu vad problema aici?
control =/= combat


Quote Originally Posted by clovnusor View Post
Eu ma bazez pe cele vazute in demo-ul scos de ei. Vad ca esti destul de categoric, l-ai jucat cumva?
Blades of chaos le-au scos asa ca o mare parte din identitatea combat-ului a disparut. Acum ramane sa vad cum decurge combat-ul in jocul propriu-zis dar R1/R2 pare cam simplist.

Am mari dubii ca o sa fie la fel ca BB sau DS ca si dificultate, poate pe hard/very hard dar sa stii ca desi imi plac ambele eu caut altceva cand joc Gow. Nu toate jocurile trebuie sa emuleze acum combat-ul souls, ca devine plictisitor la un moment dat.

Referitor la ultimul paragraf, este opinia ta. Vorba aia, "let's agree to disagree" ca se pare ca nu ne intelegem, dar repet; Gow e una din putinele francize de character action game facuta ca la carte si ei au decis sa mearga dupa $$$ si sa-i schimbe stilul cu ce e la moda acum. Dmc s-a stins acum ceva timp (am auzit ca reinvie si el), pe Ninja Gaiden l-au macelarit Team Ninja, Bayonetta a dat ortu popii pe WiiU, deci n-a mai ramas mai nimic de genul asta. De-asta eram dezamagit in postul initial.

Sunt convins ca jocul o sa rupa ca grafica, prezentare, amploarea boss fight-urilor dar ma tem ca nu va lasa atata control in mana jucatorului ca jocurile trecute.
asumand ca folosesti doar toporul tot jocul, ceea ce este gresit, deja a fost confirmat ca ai multe arme in joc si se vad clar bandaje pe mainile lui Kratos unde erau lanturile de la blades of Kaos deci nu e imposibil ca ele inca sa fie in joc, tine minte ca este acelasi Kratos spartan, nu este un Kratos nou

si hai sa lamurim camera: de ce avem o perspectiva noua a camerei? pai sa ne gandim de ce aveam camera necontrolabila pana acum, camera era necontrolabila pentru ca ps2/ps3 NU ERAU DESTUL DE PUTERNICE sa rendereze jocul la fidelitatea grafica a jocului cu o camera libera, asta este motivul, acum PS4 este o consola foarte puternica pe scala consolelor, ceea ce rezulta in mai multa libertate pentru developeri, de aia ai jocuri open world la nesfarsit generatia asta, pentru ca acum consolele sunt destul de puternice, asta este si motivul pentru care acum avem camera libera in GOW4