Xander, nu te mai enerva ca nu ai cu cine. Uite ce mi-a raspuns emag dupa o saptamina dupa ce le-am scris explicind ce inseamna precomanda (nu ca n-ar sti), ca m-au pierdut definitiv de client si ca-i rog sa-mi stearga contul:
“Salut Cristian
Iti multumim ca ne acorzi sansa de a clarifica situatia privind precomenzile pe site-ul nostru. Noi nu ingradim dreptul clientului de a plasa o precomanda pentru produsul dorit ci ii oferim posibilitatea de a alege daca isi doreste sa precomande acest produs sau nu. Dupa lansarea produsului furnizorii distribuie produsele catre punctele de desfacere urmand ca noi sa finalizam si sa livram comenzile in functie de perioada plasarii comenzii.

De fiecare data incercam sa venim cu oferte cat mai bune pentru clientii nostrii si sa ii ajutam in procesul de achizitie al produsului dorit.

Daca te mai pot ajuta si cu altceva te rog sa imi spui.

Oricand aici,
Andrei Catalin Serban
Customer Support Expert”

Parca-s politicieni... si nici nu mi-au sters contul...


Sent from my iPhone using Tapatalk