Single post: Star Citizen
-
Banned
Daca pierd astia procesul in fata lui Crytek (SI O SA-L PIARDA CU SIGURANTA), mai repede o sa iasa Half Life 3 decat jocul asta
https://www.polygon.com/2017/12/13/1...engine-lawsuit
Pe bune, si daca dezvoltau CU SUFLET un joc simplut si placut ca Night in the Woods, Don't Starve sau Cuphead decat sa se complice sa stea 5 ani sa dezvolte un rahat de space-sim complex care necesita resurse masive si o echipa de producatori experimentati, competenti si profesionisti , erau mai castigati si demni de respect.
Si un simulator spatial bidimensional foarte bun daca dezvoltau ii faceau mai apreciati.
Nu nene, hai sa :- sa ne bagam pe dezvoltat un joc pe care nici companiile mari nu au capacitatea de a le dezvolta cu tehnologia curenta in prezent si cu toate ca nu avem la activ jocuri complexe dezvoltate anterior
- il tinem in dezvoltare 5 ani si mai amanan, si mai amanan versiunea finala pana in 2020
- mai e si un producator executiv care paraseste proiectul din nu stiu ce nevoi personale
- dupa aia anuntam brusc ca schimbam motorul grafic
- cerem si bani de la plebe ca sa-l testeze (unii dispusi sa arunce si 20 000 de dolari)
- mai si ne tiganim la microtranzactii
- ii enervam si pe fani si pe fostii colaboratori, ii enervam efectiv pe TOTI, ca sa fie bine!
- mai anuntam si in cor ca am strans donatii de 146 de milioane de dolari.......bun, arata-mi unde s-au dus banii aia?
- bagam nave la pret de cateva sute de euro bucata
Nu o durata de dezvoltare mai indelungata inseamna calitate mai buna, ci o mai buna organizare a echipelor care dezvolta aplicatiile, testeaza , raporteaza si fixeaza buguri, o mai buna cooperare desigur intre angajati, o echipa de angajati competenti si profesionisti care sa fie capabili sa-si duca sarcinile la bun sfarsit si sa respecte termenul limita, precum si un leadership mai competent care sa fie capabil sa coordoneze echipa de dezvoltatori.Si de asemenea, PLAN.....plan bine intocmit de dezvoltare si marketing (la care Ubi, Activision si EA se descurca cu brio). Unii stau si 10 ani sa se gandeasca si sa planuiasca, sa-si imagineze si sa regandeasca scenariul, tema, povestea, gameplay-ul, designe-ul etc. pana sa se apuce de treaba.
Ori gigeii astia de la Cloud Imperium au demonstrat ca n-au niciun PLAN! S-au bagat ca boii la inaintare.
Niste tepari maruntei cu politica de promovare a jocului in cel mai "dambovitean"stil.
Nu zic ca marile companii nu sunt tepare...ba sunt!
Dar diferenta dintre companiile mari ca EA/Ubi/Activision si gigeii aia e ca primele sunt mai unse cu alifii, au mai multe resurse, sunt afaceri de cateva sute de milioane de dolari (deci un proces pentru ei e pistol cu apa), au clientela mai mare...pe cand gigeii aia is cam saraci, de nisa, cu bugete limitate, fara suport solid si plini de promisiuni goale.
De obicei, primii care si-o iau intotdeauna sunt teparii marunti.
---------- Post added 14-12-2017 at 23:34 ----------
Astia nu-s sanatosi! 
https://imgur.com/mBQspA4
Condoleante donatorilor...sau NU!