Customer care ori grija pentru client sau cum o mai fi tradusa in legislatia romaneasca inca nu este bine implementata in Romania; nu zic ca in alte tari o fi mai bine, dar la noi e putin catastrofic.
Nu cred sa existe companie (indiferent de domeniul de activitate) care sa aibe o politica exemplara si clara.

De exemplu eu la ei in sistem inca mai apar cu o adresa la care nu mai locuiesc de vreo 10 ani, dar factura imi soseste la adresa curenta/ corecta, abonamentul este tot la adresa corecta samd. Si am doar o locatie si un abonament la Digi. Am facut numeroase sesizari sa se schimbe, degeaba (bine ca nu mai primesc facturi pe numele meu acolo, le-a luat vreo jumatate de an sa repare asta desi schimbasem titularul). O fi ceva dificil rau sa schimbi 14 cuvinte intr-un sistem.
Iar cand am stat la casa a fost o adevarata aventura; o firma de cartier se descurca excelent; dupa ce a fost cumparata de ei brusc au aparut probleme: ba nu mai era placa de retea buna (de fapt era si inca este), ba nu se poate in acea zona (intr-adevar strada Vasile Lascar din sectorul 2 e undeva in mijlocul campului); problema a aparut fiindca ei nu erau in stare sa verifice faptul ca un nene nu a dorit ca a lor cutiuta magica sa stea pe stalpul de langa curtea lui, asadar a taiat niste cabluri si papa net).
Si povestile pot continua...

Cat priveste clienti business ori normali: doar cand pui multa presiune pe ei (sau ai pile, ori reprezinti o companie mare sau ai de ceva timp un contract baban cu ei) vor face ceva miscare, altfel nimic.

Legat de viteze: Digi se cam joaca cu acele viteze, fiindca de cand am 1000 nu am vazut o imbunatatire semnificativa tot timpul, ba chiar uneori viteza scade din senin, diferente mari download/ upload etc (si asta fara legatura wired/ wireless ori de banda, ci chiar la miezul zilei in cursul saptamanii).
Daca mai pica netul nici gand sa primesc vreun mail ori sms cu "ne pare rau, avem probleme tehnice blablabla". Bine ca pot activa plati recurente.
Legat de echipamentele lor: cu un router mai vechi (N56U, care parca nu e gigabit) prindeam o viteza si stabilitate mai bune decat cu cel gigabit ZTE adus de ei; cu cel nou AC-1750 nici nu se compara.
Eu am GPON, dar pentru un client normal diferentele nu sunt majore cu/ fara el.