@Media Galaxy In speranta unui rezolvari pe cale amiabila va scriu si aici. Este legat de o depasire a termenului de solutionarea unui garantii, cum este stipulata in legea nr. 449/2003.
Pentru mai multe informatii te rog sa te uiti la numarul de ticket CAS-166393-B6R1 la Altex support clienti.
Am depus si o plangere la ANPC, pentru depasirea termenului de 15 zile calendaristice, sub numarul 18837.

Desi service-ul in ziua 15 a constatat defectul tehnic si a gasit ca solutionarea inlocuirea produsului, colegii de la Altex AFI Cotroceni au refuzat acest lucru, desi avea produsul in magazin, nici nu au vrut sa imi dea banii inapoi pe el, sau sa cumpar un produs mai scump, scadend diferenta pe acest produs.
Procesului verbal #64276 sau numat tichet service 5949 sunt pentru dovada aducerii produsului in garantie, cu data de 02.08.2018, azi find a 16-a zi calendaristica, de cand l-am adus.

Este ultima ocazia sa gasim o solutie pe cale amiabila si doresc sa fiu contactat telefonic cat mai rapid pentru rezolvare.