Nu ma bag de obicei in discutii de genul, dar cred ca pot puncta in mod pertinent ceva.
Eu am platit la pompa cu monezi. Nu este nimic in neregula. Da, acel angajat poate injura, dar tot acel angajat sunt sigur ca injura multe alte lucruri ce tin de munca lui, strans legate de deciziile de management
Decizii de management ce au dus totodata si la acel pret la pompa. Daca angajatul este nemultumit, sa-si exprime nemultumirea. Ca pana la urma este o interfata intre client si business. Este angajat, nu sclav. Are responsabilitati, dar are si drepturi. Pe aceeasi logica, si angajatul nu are trebui sa faca nimic altceva, decat sa zambeasca si sa mearga mai departe.

Nu mai merge asa mai baieti, no offense. Schimbarea unei mentalitati se face prin fiecare dintre noi. Important este sa-ti ceri drepturile legale si sa-ti exprimi nemultumirea, civilizat. Acestea fiind transmise mai departe pe scara responsabilitatilor/ierarhic.
Da, exista un relativ monopol, oligopol, carteluri, etc, tu ca si consumator ai de tras, nu ai foarte multe parghii, dar daca nu spui nimic inseamna ca iti place, iti convine..
Si asta este doar o discutie de principiu.. la propriu, nu figurativ. Mai greu si cu principiile pe la noi, dar ajungem si-acolo.. sper. Dar am insistat destul off-topic.

On topic, acel angajat cred ca nu stia ce vorbeste, trebuia sa ceri sa discuti cu managerul de magazin (sau nu stiu cum se numeste) daca este evident nepregatit, si tot zambind o poti face. Din cate stiu eu, cand am trecut prin asa ceva, acel pret online se aplica si la magazin (cu exceptia cazurilor in care pe site acel produs apare cu "exclusiv online").