Quote Originally Posted by Espiritus View Post
Ma intreb cine e CEO-ul care s-a gandit sa ii plateasca pe toti sa stea degeaba pe acolo, cand magazinul ar fi fost mai profi daca aveau doar casieri si un om sa dea cu matura.
Tu vezi asa lucrurile pentru ca privesti din perspectiva ta, de (presupun) om care poseda cunostinte tehnice peste medie si e pasionat de gaming/computere/etc. Insa oamenii aia n-au fost angajati pentru a te asista pe tine, tu esti genul care intra in magazin si stie ce vrea, iei produsul dorit si mergi la casa. Da, poate fi un pic frustrant cand produsul nu e pe raft si angajatul nu stie de unde sa-l ia, dar chiar si atunci se rezolva in final (in cel mai rau caz comanzi online).

Angajatii aia sunt platiti sa dea sfaturi unor oameni prosti gramada (sau care habar nu au de tehnologie), genul care intra si zice: vreau tv, aragaz, frigider, laptop, etc. Habar n-are de rezolutia unui TV, de procesoare, memorii, etc, au un buget si cam atat. Iar treaba angajatului e sa-i bage pe gat un produs care sa se incadreze in bugetul ala si crede-ma ca sunt buni la asa ceva.

Vine nenea Vasile din Cucuietii de deal si zice: vreau un laptop. Cine crezi ca e mai potrivit sa vorbeasca cu el? Un "geek" care vine si-i zice: asta are procesor cu x threaduri si y cache, ssd, placa video dedicata, scoate nspe frameuri in full hd in pubg, etc. Sau unul care zice: fratele meu, ia-l pe asta, e foarte smecher, se misca bine, zboara "uindozu" pe el, se "misca" bine filmele, ia uite frate ce boxe are, din asta am si eu acasa, se aude gutza pe el de crezi ca-i acolo si canta pe viu!

Repet: cati pasionati crezi ca au nevoie de asistenta de la specialisti si cati sunt habarnisti care trebuie doar momiti?