Care-i faza cu caii in joculetul asta? De ce sunt atat de reali? De ce sunt animati atat de bine? De ce maraie,se sperie, gafaie si necheaza atat de convingator? Bois, pana sa ma luati cu c****le care se micsoreaza, tin sa zic ca in restul jocurilor in care caii sunt mijloc de transport (cu exceptia Shadow of the Collossus dar si ala e depasit acum) n-am simtit ca respectivul e un lucru viu ci doar un mijloc pt a ajunge din pct A in pct B. Faptul ca trebuie sa ai grija la orice obstacol nu numai pt siguranta ta ci si pt a calului ma da pe spate de fiecare data cand intru in joc. Prima sesiune de gameplay dupa intro am luat-o aleator pe harta si am ramas surprins cum am intrat cu calul in alt calaret, s-au dat cap in cap, peste cap, al lui a murit pe loc, al meu schiopata, calaretu ala a inceput sa ma impuste si am fost nevoit sa-i smulg capul de pe umeri. In alte jocuri collision detection-ul ar fi facut ca eu si celalalt calaret sa nu ne intersectam (chiar si in primul RDR) dar aici, orice groapa mai adanca sau bolovan/copac/whatever reprezinta un pericol pt cal si implicit pt calaret. E impresionata atentia pt detalii, iar aspectul asta face ca riding-ul sa fie mult mai mult decat mergi de-acolo pan-acolo ca in alte open-world-uri.
Carry on.