Asa-i. E la un alt nivel. Doar daca luam doar caii si ii comparam cu orice alt open-world, nu am suficiente laude. In Origins (care presupun ca e identic cu Odyssey), caii aia sunt invincibili, merg la top speed non-stop, nu exista nici un fel de legatura intre jucator si cal in afara faptului ca sunt un mijloc de a ajunge din pct. A in pct. B.
W3 executa un pic mai bine caii, dar pathfinding-ul e sub orice critica; nu stiu de cate ori am ramas blocat cu Roach in garduri sau obstacole, desi eu am incercat tot posibilul sa nu se intample, mers la viteza mai mica, etc.
In schimb, pe langa bonding-ul pe care poti sa-l faci cu caii in RDR2 (sa vbesti cu el, sa-l hranesti, cureti, etc.), orice impact sau accident e din vina jucatorului ci nu a calului pt ca el e programat sa evite obstacole automat. Daca tii apasat doar butonul X (ps) evita pe cat posibil orice copac, obstacol. Faptul ca jocul creaza o astfel de legatura, il ridica peste tot ce am jucat in materie de open-world, numai SOTC mai putand sa reuseasca o astfel de "performanta" si evident primul RDR.