Nu stiu daca-i vorba de input lag. Am mai spus-o dar jocul da prioritate animatiilor. Ce apesi, aia face personajul, cu mici briz-brizuri de animatie.

Jocul nu e competitiv si nici arcade, de-aia calul se sperie, oboseste, Arthur are animatii in plus pentru fiecare incalecat/descalecat, calul are animatii pentru orice tip de suprafata, poti sa invarti pistolul pe deget inainte sa il pui in toc, animatii pentru intrat si iesit din cover, animatii pentru orice fel de impact, etc.

Toate sunt posibile datorita soft-ului de physics pe care R* il folosesc si perfectioneaza de la GTA IV incoace si care este unic in gaming la momentul asta. In afara de Star Wars Force Unleashed, eu nu stiu de vreun alt joc care sa-l foloseasca, iar rezultatele se vad cu ochiul liber: orice corp reactioneaza diferit la orice impact/suprafata. Din pct. meu de vedere e ceva revolutionar, dar se pare ca pe multi nu-i intereseaza chestiile cu adevarat revolutionare ci mai mult chestiile "surface-level", gen grafica smechera (HDR) sau twitch-control.

Ai mare dreptate cu ultima fraza si pot sa adaug ca ziua in care toate jocurile se vor face dupa acelasi calapod, va fi o zi tare trista pt gaming.