Quote Originally Posted by PoisonRemedy View Post
Lol incepem sa ne bucuram ca ne dau "gratis" optiuni de dificultate intr-un dlc care sunt lucruri basic intr-un joc, ce jos am ajuns. Eu personal mai astept nu ma arunc cu capul inainte la acest joc, motivul principal fiind zombies, sunt satul de ei.
Da boss, hai sa-ti explic cum sta treaba ca esti pe langa. Ai x timp sa faci un joc, la un moment dat se da "lock in" la data de lansare, se anunta public si gata, n-o mai schimbi ca pierzi bani grei. Pe masura ce avansezi in timp faci niste "cost control", tot ce nu e pe critical path si nu e obligatoriu sa fie in joc ca el sa mearga si sa livreze ce a promis se amana ca sa se faca loc de development la ce conteaza si ce are impact mai mare. In momentul in care se atinge milestone-ul de Master, adica fix ce va fi lansat (asta se intampla cu cateva saptamani inainte de launch btw pentru ca tertii aka Sony si Microsoft sa-ti testeze produsul, acum ca asta e exclusiv Sony nu stiu ce timeline au) se trece mai departe. In perioada respectiva + imediat dupa launch se lucreaza la urmatoarele: bug fixing ce nu a mai apucat sa intre la launch si new content. Si prin new ma refer ori la efectiv new content (gen misiuni noi, poveste, etc.) dar si ce a fost amanat, acum ca e timp intra inapoi in program. Si uite asa lanseaza pachetul asta de content si ti-l serveste frumos pe tava.

Daca acel content a necesitat un efort considerabil si forta de munca extra, atunci ti-l da pe bani, ca sa manance si astia care ti l-au facut ceva. Daca nu si intra in modelul de business de la inceput atunci ti-l dau gratis. Probabil ca acele optiuni de dificultate pe care tu le-ai implementa intr-o ora, ca atat de sef esti, necesitau mult prea mult efort ca sa acopere spatiu pretios de development asa ca au preferat sa mai faca 2-3 misiuni si poate niste mecanici de gameplay, lasand optiunile astea mai incolo (nu e asa usor precum crezi tu, pe langa programarea efectiva mai ai nevoie de menu support, testare cu duiumul si mai ales de design - ce anume afecteaza dificultatea? care sunt parametrii aia? ce, cum, unde si cat devin intrebari la ordinul zilei si e greu sa atingi un echilibru, it takes a sh*tload of time).

Te-ai lamurit de ce nu ti-au dat acest lucru "BASIC" de la inceput? Sau crezi cumva ca e un evil corporate guy care e atotputernic si zice "nu le dati ba optiunile alea acum, le dam mai tarziu si le dam si gratis haha ce o sa ne mai radem de ei"?