Until Dawn: Rush of Blood @ PS4 Pro + 2x PsMove

+ gun play foarte rapid si placut
+ no motion sickness, il joci stand pe scaun
+ atmosfera horror insa numai prin jump-scares
+ sunetul foarte bun si efectele bine facute


- povestea slaba
- foarte, foarte scurt
- desi l-am jucat pe hard, dificultatea a fost scazuta
- ocazional a trebuit sa recalibrez PsMove in-game


NOTA: 7.5


Farpoint @ PS4 Pro +PS VR Aim

+ gun play foarte placut si extrem de intuitiv
+ grafica impresionanta in cut-scene-uri
+ povestea mult mai buna decat te-ai astepta de la un joc de VR
+ lungimea jocului acceptabila, se poate termina intre 5-8 ore
+ shotgun
+ precision rifle
+ diferite stiluri de joc*


- inaltimea personajului din joc**
- tintele armelor, imi era greu sa ma uit prin vizor mai mult de 15 secunde, simteam ca imi lacrimeaza ochii
- ocazional a trebuit sa recalibrez pusca
- lipsa unui sniper
- cateva arme care erau in plus si nu era placut sa joci cu ele
- mi-as fi dorit sa se axeze mai mult pe inamicii cu forma umana, devine plictisitor sa impusti sute de arahnide
- deisgn-ul stagiilor***



*poti sa tii arma la brau si sa tragi in stilul Rambo, o poti tine la umar in stilul clasic Counter-Strike sau o poti pune la ochi pentru o precizie mai mare, este singurul joc unde acest mecanism functioneaza cum trebuie. Este o senzatie unica in jocuri sa treci rapid prin inamici tinand shotgun/mitraliera la brau si sa intuiesti unde sa tragi.

**am incercat nenumarate pozitionari ale camerei de PS, in majortatea cazurilor aveam o problema cu inaltimea personajului din joc. Cand ma uitam spre pamant, eram practic cam cu 20 de centimetri mai jos in personaj, se vedeau poligoanele din interior. Am facut setup-ul exact cum era descris de ei, am incercat diferite valori ale inaltimii insa fara succes.

***cred ca experienta VR functioneaza cel mai bine in jocurile cu spatii inchise. In Farpoint au fost anumite scene WOW cu coridoare in care eram asaltat de inamici si stateam dupa un panou si trageam cu shotgun-ul complet blind-fire si imi dadeam seama daca ii nimeresc doar dupa zgomotul facut de ei cand se dezmembrau. Despre aceste momente este experienta VR insa din pacate jocul se petrece foarte putin timp in astfel de stagii.

NOTA: 8.0


Until Dawn mi s-a parut un Tech-Demo foarte placut de jucat insa slab din punct de vedere al contentului iar Farpoint putea sa iasa un joc extraordinar daca avea mai mult continut din punct de vedere al stagiilor, mai multi inamici, mai putina repetivitate. Am jucat in paralel cu ele si joc inca RE7, asta este cu totul altceva. Grafica este senzationala, atmosfera, povestea, Gun-Play-ul iar totul functioneaza perfect, nu a trebuit sa fac nicio recalibrare si in plus de asta, RE7 este singurul joc testat de mine care functioneaza perfect la 360 de grade. Daca vine un inamic din spate ma pot intoarce foarte natural spre el, pentru aceeasi chestiune in farpoint trebuie sa misti analog-stick iar imersivitatea este diminuata.
Pnetru motion-sickness am luat inainte un Emetostop si am simtit o reala imbunatatire, ar treubi sa functioneze orice pastila pentru raul de masina.

Din toate jocurile jucat in VR, RE7 este singurul care nu da senzatia de un tech-demo si este o experienta perfecta din toate punctele de vedere, control, poveste, atmosfera, grafica, etc