Grafic, nu au mers deloc pe stilul artistic realist. Nu este facut sa fie spectaculos - poate d-aia nu va place.

Ce au aratat ei, pare sa aibe cerinte foarte mari de sistem. Iluminarea e foarte buna, un fel de (daca nu chiar) Iluminare Globala si nu prea stiu cum poti face asa ceva fara sa fie realtime, deci probabil raytracing (iar asta inseamna ca jocul a fost rulat pe un PC capabil).

La fel si reflexiile. Sunt realtime. Nu prea stiu cum poti face si iluminare si reflexii, totul realtime, dpdv tehnic si totusi sa fie inca jucabil.

Doar ca sa faci full scene reflexion undeva, fie ca e o simpla balta, efectiv iti taie FPS la jumatate si creste consumul de VRAM considerabil.
Daca este facut RTX si are procesoare pt asta care se ocupa doar de asta, FPS-ul nu este afectat, dar si acolo este o limita.

D-aia este foarte greu sa le faci pe toate - iluminare, reflexii si umbre - momentan nu exista putere de calcul suficienta nici macar pe cele mai scumpe echipamente, deci cel mai probabll un super engine hyper eficient.

Din ce mi-am dat eu seama, jocul are iluminare + reflexii RTX, dar o sa vedem cumarata si pe consolele actuale, care nu au RTX.