Pai da. Deschizi un joc in cateva secunde daca ramane suspendat. Ideea acum e sa deschizi un joc in 1-2 secunde la pornirea jocului, nu cand e suspendat. Cel putin cu asta se lauda ei si spre asta tind toti.

Diferente foarte mari vom vedea si la incarcarea texturilor in timp real si efectiv n-o sa mai vedem texturi neincarcate complet cand ajungem in viteza langa ele (in teorie, desigur, pentru ca si acum ar trebui sa fie la fel pe PC, dar jocurile sunt mostly dezvoltate pentru console, asa ca citirea documentelor se face tot in calupuri mici).

Asta cu optimizarea hartilor foarte mari este un mega bull... Harta aia poate fi si adevarata (o tara in marime naturala), pentru ca nu o va incarca niciodata pe toata odata, doar cat vezi tu ca jucator, iar restu se randeza in functie de miscarea ta. Nu se face asa ceva pentru ca ar fi un chin prea mare dpdv realizare.

@fdkenzo, cred ca m-ai inteles gresit. Am zis ca ambele console vor avea RTX (chip dedicat pentru RTX pentru ca despre asta vorbim). Nu prea inteleg ce ai inteles tu...

Eu ziceam doar ca din ce ai postat tu (de pe neogaf) zicea ca RTX-ul de la PS5 e mai bun decat RTX-ul de la Xbox Series X, ceea ce este o cretinatate. Zici ca sunt copii de gradinita care spun ca tatal meu e mai bun decat tatal tau.

RTX-ul e acelasi. Felul in care vor implementa RTX-ul tine de fiecare dev in parte (si am mai zis exact ce presupune RTX si ce se poate face momentan, fiind destul de limitat daca vrei ceva AAA).