Am tot citit prin diverse locuri de acel Full Range si e recomandat sa-l tinem activ in cazuri de genu (mai ales la casti, unde auzi mai clar diferente de distanta a sunetului, avand totul acolo si poti sa auzi chiar si sunetele foarte departate/la volum mai mic). Pentru boxe, cred ca degeaba ai 5.1.2, Atmos = sunet de sus (pe inaltime) ceea ce poate fi interpretat ca obiect 3D. Daca nu ai boxe pe tavan, e cam egal cu 0 si folosesti doar DD.

La casti, din ce am citit, Dolby Atmos se poate activa pe orice pereche de casti Stereo si teoretic transforma sunetul din ceva "plat" in plan orizontal, in ceva unde poti face diferenta intre diferite niveluri de inaltime. Nu am avut timp sa testez si cu alte casti pe jack, dar voi incerca si asta.

Ideea era ca jocurile care suporta Atmos (cel putin cele din lista oficiala), de fapt nu au nicio setare pentru asta si cred ca e vorba doar de marketing si nimic mai mult
Sau poate trebuie sa joc mai mult de 10 minute de test si sa incerc sa gasesc locatii unde sa am sunet in mai multe pozitii/inaltimi.