Salut. Cind am vazut ca sunt piese necomforme am sunat . Aici nu mi-au dat numar de inregistrare la sesizare si stupoare ca o sa verifice la depozit si or sa ma caute.. Curios . Ce si cum sa verifice ?!? Apoi imediat am facut la ANPC unde am atasat si poze. Am sunat si la philips la nr. de telefon de pa sitele philips.ro dar femeia de acolo nu mi-a inspirat nicio incredere ca cel putin va incerca ceva. I se parea normal ca am cele 14 zile legale de retur nu INCERCAREA DE INSELACIUNE. AZi am facut si inscris - poate o mai citeste si altcineva de la philips POATE.
RETUR NU PREA CRED CA MERGEA DEOARECE A FOST CUMPARAT CU CARDUL IN RATE SI.... PENTRU CA RECLAMA TV - stai in casa , comanda online, etc. DAR O SA MA INTERESEZ CUM SE PROCEDEAZA IN ACEST CAZ - e prima data cind cumpar in rate cu cardul.
Azi acelasi tv costa 1800 lei si il putem lua fizic din magazin si nu cred ca mai treceam prin acest calvar de 2 bani cauzat de ALTEX.