Exact Espiritus este vorba de optimizare, niciun joc nu a fost construit pana acum sa profite cat de bine posibil de avantajele unui SSD. Poti sa te joci pe cel mai bomba SSD gen 4 acum orice vrei tu, jocul nefiind optimizat pentru SSD-uri nu o sa fie nicio aproape nicio diferenta fata de un SSD sata la loading times. Iar Sony nu lauda doar viteza de R/W a SSD-ului care nu este oricum ceea ce indica cel mai mult performanta. Mark Cerny vorbeste in prezentarea tehnica PS5-ului de cat de bine au imbinat ei tot flow-ul de date intre RAM, SSD, CPU si GPU pe care se lauda ca l-au optmizat la maxim. Viteza aia de 5.5 GB/s e doar o parte din poveste degeaba compari doar asta.

Evident ca PC-urile vor domina din nou dupa ceva timp ca de fiecare data, dar unele jocuri eu cred ca o sa aiba la requirements SSD-uri gen 4 ca sa le poti juca cum le joci pe PS5 sau XSX pentru ca HDD-urile nu vor putea face fata.
Eu ma indoiesc ca devii care il lauda nu au mai vazut SSD plus ca ei stiu mai bine decat orice cum se face un joc de asta tind sa inteleg si sa am incredere in punctul lor de vedere.
Dar nu lua cuvantul meu, sunt doua video-uri absolut excelente pe tema asta de la Linus Tech Tips si Moore's Law is Dead. Vi le recomand tuturor celor care vreti sa intelegeti mai bine cat de importante sunt SSD-urile din consolele next-gen.


La partea cu 8k, 120fps si alte prostii sunt complet de acord cu tine MonkY jocurile vor rula la maxim 4k60 si cel mai probabil la 4k30 pentru ca devii vor vrea mereu grafica peste framerate, e mai usor de prezentat un joc frumos asa.