O alta problema mare intalnita aseara (se pare ca mie o zi imi place, una imi displace):

O sa pun cu spoiler pentru locatie, nu neaparat pentru poveste:

e o baza cu foarte multi inamici.

Problema este ca jocul asta este fun, dar mai ales combat-ul este bun, cand ai cativa inamici, 5-7 maxim. Dar in momentul in care ai 10-15 inamici care vin efectiv peste tine, de multe ori ignorand complet coechipierii tai si te ataca si cu sulite si cu scut si cu sabii si cu sageti si nu ai timp, efectiv, sa schimbi stance-ul este imposibil fara sa fi lovit si devine un haos absolut in care dispare orice urma de placere, in care incerci sa faci parry/dodge la fiecare atac si cand incerci sa lovesti pe cineva, te lovesc alti 2-3 din alte parti.

Si cum nu ai nici lock si nici nu poti controla camera prea bine, te ataca din partea camerei 1-2 inamici si aia a fost ca sa-ti strice placerea.

Si tot aici in camp au fost momente cand doar incercam sa vad ce inamici sunt si pe unde si m-a vazut cineva pt 1s si a dat alarma, neavand ce sa fac decat sa ma bat cu ei (sau sa mor si sa incerc din nou).

Also, inamicii astia sunt monumental de stupizi, dar si incredibil de buni uneori.

Caz concret intr-un camp, 2 grupuri de x inamici, despartiti de 1 gard de lemn. Te bagi in combat, omori o parte din ei, arunci bombe, explozii, urla aia, samd, iar cei din cealalta parte a gardului (la 2m de tine) nu au nicio treaba.
In schimb sunt inamici care te vad (partea cu alb) pentru 2s pana stiu ca esti acolo si te ataca (partea cu galben) si sunt inamici care te vad in 10s. Nu difera distanta, doar scriptul lor in functie de locatie/intensitatea momentului.

Un lucru e clar. Pentru mine, jocul asta e hate it and love it si cumva inca sper sa devina mai bun (cred)