Daca stau sa ma gandesc, referitor la combat, , am si eu o mecanica sau doua care imi dau de furca, dar inca mai aprofundez (evade vs roll, cu O si double tap O, nu pare sa mearga tot timpul in combat daca nu pornesti din pozitie neutra a stickului). Also, cauta charm of Inari si charm of Mizu-No-Kami, unul iti da mai multe materiale de upgrade, clelalt iti largeste fereastra de evade, parry, sunt probabil cle mai utile din joc si fac combatul mai usor

De acord cu tine, nu trebuie sa ne placa tuturor aceleasi jocuri, si nu vreau sa critic pe nimeni sau sa jignesc doar pentru ca avem preferinte diferite. E ok sa avem opinii diferite.

Pt mine e de 8.5-9 pana acum, dar vorba ta, sa vedem pana la capat.

---------- Post added 24-07-2020 at 14:18 ----------

Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
Ah, alea 6 chei de care ai nevoie pentru armura asta (din a doua harta) sunt pe prima parte de harta?

Referitor la combat, nu contest, doar ca poate nu sunt eu facut pentru jocul asta, nu stiu ce sa zic. Ma descurc super bine cu 5-7 inamici din care 2-3 arcasi, dar cand sunt 7 inamici care ma ataca in acelasi timp cu sabii, scut, bruta si sulita, deja e mai complicat sa block la timp, sa schimb stance, sa lovesc pe cine trebe, samd.
Da, te ajuta smoke bombs uneori (daca nimeresti destul de repede combinatia de butoane ca sa le activezi) si alte "jucarii", dar in rest, este un haos complet.

Nu e vorba de suparare, doar de comunicare si de acceptare ca ce-ti place tie, poate nu-i place altuia, sau nu la acelasi nivel/intensitate ca tie
Cheile sunt impartite pe ambele harti.

Mie sincer mi se parea mai frustrant si obositor stealth-ul din TLOU2 decat ce e aici. Bine, eu sunt mare fan soulsborne si prefer melee combatul in jocuri aproape oricarei alte forme de combat. Ma descurc mult mai bine in genul ala de jocuri decat in shootere, de exemplu.
De asemeanea, dupa ce am jucat Nioh, care are unul din cele mai complexe combaturi in opinia mea, aici totul mi se pare mult mai simplu si mai usor de gestionat.