Pai eu continui sa-l joc si sper sa-l si termin. Dar nu o fac pentru poveste, pe care o consider efectiv de umplutura si de cele mai multe ori nici nu conteaza ce trebuie sa fac, pentru ca nu difera de la o misiune la alta (iar unchi-su ala e taaare antipatic). La fel si side missions - unele sunt bunicele, altele sunt de-a dreptul plictisitoare si de umplutura sau lungite artificial ca un serial prost unde aveau scenariu doar pentru 4 episoade dar au decis sa traga de el pentru 8.

Also, jocul e absolut plin de probleme tehnice (si am enumerat deja o gramada), aceste bug-uri deranjante, de la probleme la catarat undeva cu super sistemul lor (pana si Uncharted 1 avea un sistem mai bun de climbing), la probleme de fizica, de animatii, blocat in chestii, probleme de camera, de control, sunet, grafica, samd.

@Svart, tu probabil ai zis ca TLOU2 e o mizerie pentru poveste, dar eu nu zic de asta ca-i o mediocritate pentru poveste sau grafica (daca ar fi sa punctez doar dupa astea, ar avea un 2 cu indulgenta si asta pentru partea artistica - culorile alea faine).

@SeCeX - si eu am avut de cateva ori problema cu apasat triunghi ca sa urc pe cal si pocnit, dar mi-am revenit repede si nu asta e problema in cazul de fata si nu e nici controller-ul de vina (adica bateria)
Iar odata cand s-a intamplat asta, chiar aseara, calul a refuzat sa mai vina la mine dupa ce m-am intors de 15 ori cu spatele si alergat si chemat - de fapt de multe ori il chem si nu vine, astfel ca trebuie sa-l chem de 2-3 ori, timp in care sa tin apasat destul de mult pe buton.

Si ba da, e exact genul meu de open world - 3rd person action adventure, este copie dupa AC-uri, dar o copie proasta, pot spune - exceptand combat system-ul.
Si god...m-am saturat de atatea cladiri identice pe interior si exterior, aceleasi camps pe care le-am vazut in 50 de locuri, asezate identic si efectiv consider ca au dat mega fail cu harta overall, care este goala si moarta si nu are nimic distinct. Da, este colorata si recunosti zona alba, zona rosie, zona galbena, zona verde cu bambus, samd, dar nu are elemente distincte dupa care sa te ghidezi, gen muntele ala care seamana cu ceva, sau locatia x unde daca faci dreapta, ajungi in locatia y, samd. Este o harta fada, fara personalitate si toate activitatile extra misiunilor par puse in ultimile 2-3 zile de 1 om.

Ah btw, ati ajuns vreodata la un shrine fara sa va conduca o vulpe acolo? Daca da, ati vazut ca desi nu v-a condus vulpea, in animatia de la shrine vulpea e langa voi?
Iar papagalii aia sunt geniali, cum intra ei prin munti si cladiri sau cum se scrijelesc de pereti cand nu pot urca sau ocoli ceva