Pe mine ma enerveaza la culme expresiile pe care au decis sa le arunce ei oamenilor - arunca efectiv niste nume de tehnologii si imbracate sa para ca ofera ceva in plus.
In realitate cam toate sunt metode, "cheap tricks" care ajuta doar sa faci acelasi lucru la o calitate mai slaba, ca sa ai FPS mai bun. If any tocmai astea tre sa le ascunzi de user, ai vrea sa nu stie ca folosesti din astea.

"Variable Rate Shading" pe care am vazut ca il tot promoveaza xbox - tehnologia asta iti permite sa ai o anumita zona pe ecran la full resolution, iar restul tot ce e pe ecran e randat la lower resolution (cam cum e in PS VR) - suuuuper cool - uite aici niste demo-uri.
E foarte dubios sa folosesti asta pt ecran normal, pt ca vei observa lower resolution pe margini; in timp ce la VR nu observi lower resolution cu vederea periferica a ochiului.
In jumatatea a doua a paginii arata Variable Rate Supersampling - pe care o poti folosi pt supersampling in centrul imaginii, deci randare la calitate mai buna.

"Sampler Feedback Streaming" pentru care au avut un mic demo vizual destul de curand (ala cu globul pamantesc) e la fel doar o tehnologie care nu ofera nimic in plus, doar te ajuta sa te descurci cu mai putin GPU RAM (dar pt asta trebuie ca developerul sa lucreze mai mult - daca vrea sa suporte asta).
Acest Sampler Feedback Streaming - nu ar face sens daca ai putea avea suficient RAM.

"using techniques such as Dynamic Resolution Scaling" aici, la fel - am vrea, dimpotriva, sa NU existe acest resolution scaling in niciun joc, e cancer - dar pt ca e un termen fancy, ei au zis hai sa il promovam ca sa stie lumea ca e ceva in plus - tu practic joci 4k, sau cel putin stii ca joci 4k si in realitate jocul "suportand" dynamic resolution scaling ruleaza la o rezolutie variabila (dinamic, se ajusteaza mereu) intre 1080 si 1440.

O alta chestie super enervanta la Series S - "Both are equipped with AMD's custom RDNA2 GPU" - well, nu e adevarat, tocmai, sunt cipuri complet diferite - exact precum ai avea geforce 3070 vs 3090 - sunt, da, facute pe generatia de arhitectura din seria 30xx, dar in rest sunt complet diferite la performanta (si pret)

Toate astea sunt metode de a rezolva constrangerile de hardware limitat - pe console in general, inclusiv pe Series X sau PS5.