Mie treaba asta imi aminteste de 2006 cand citeam cateva articole prin Level, parca, cum ca SixAxis ar fi ceva revolutionar, cum ca prin motion control s-ar putea trece anumite granite ale controlului si alte exagerari similare. A fost o mare porcarie, am si acum cosmaruri din Killzone cum trebuia sa armez acele bombe prin miscarea total inutila a gamepad-ului.
Gimmick inutil folosit la primele jocuri lansare, a mai aparut la cateva jocuri lansate in timeline-ul PS3-ului insa nimic memorabil, nimic util, nimic in plus fata de ceea ce puteai face cu analog stick.

Pe urma a urmat perioada 2013 cand trebuia sa folosim mizeria de touchpad, va amintiti miscarile acelea imprecise pentru zipline sau asistentul acela din Killzone? se puteau face foarte simplu dintr-un buton si experienta era mai precisa si mai placuta.
Gimmick inutil folosit la primele jocuri lansare, a mai aparut la cateva jocuri lansate in timeline-ul PS4-ului insa nimic memorabil, nimic util. Toata partea aceea cu touchpad este folosita acum ca un simplu buton si atat.

La fel mi s-a parut si gimmick-ul cu motorasul din tragaciul gamepad-ului de Xbox. Folosesc in mare parte Xbox Elite Series 2 insa am dezactivat complet acele motorase din setarile lui, mie imi stricau experienta de joc, nu era nimic imersiv, era doar o senzatie neplacuta cand trageai, preferam sa pastrez vibratiile clasice ale gamepad-ului.
Am tras cu arme de foc serioase, inclusiv AK47, the real one, in Rusia, reculul il simti la umar / podul palmei, nicidecum la deget.

Eu sunt sceptic in legatura cu aceste tehnologii din tragaci insa tot sunt curios sa vad cum il simt. Consider ca foarte mult se rezuma la developeri, daca ei cred in treaba asta si chiar este o tehnologie buna, toata lumea este fericita. Insa daca nu, cred ca va fi un tech demo dragut pe care il vei arata prietenilor cand vor veni la tine si vor sa vada ce poate PS5 iar in doi ani va fi uitat.