Quote Originally Posted by MinistrulSuduri View Post
Fix de asta merita plangere la Protectia Consumatorului:
1. Cand am plasat comanda, statusul aparea "In stoc". Acum apare disponibil din data de 25 noiembrie.
2. Nu au facut informatiile clare. Au pus un banner in descriere. Sa fim seriosi, la ce hype e, cand lumea a vazut "In stoc" a pus direct comanda si a platit. Si eu ma regasesc printre acestia. Asta e, nu am ce face, sunt norocos ca nu depind de banii aia. Nu ma deranjeaza sa stea acolo.
3. La Mecanismul campaniei ei precizeaza ca inregistrarea la tragerile la sorti se fac prin inscrierea numelui, prenumelui, adresei valide de e-mail, nr de telefon, codul produsului si achitarea integrala in avans.
E o chestie de wording aici. Nicaieri nu zice ca inscriere la tombola se face prin plasarea unei comenzi cu statusul "In stoc" si prin achitarea ei in avans. Nicaieri. Plus, avand butonul de "Comanda", ma astept sa comand, nu sa ma inscriu la tombole. De aia nu era butonul de "Inscriere la tombola".
Prind, nu prind consola, plangere fac. Sugerez sa faceti si voi.
Noi facem, dar ce obtinem, ne garanteaza cineva ca daca nu s-a scris explicit inscriere la tombola, si de fapt era comanda, ca avem dreptul legal sa primit ce am comandat?