Quote Originally Posted by GlontzVidia View Post
Eu cred ca aveti mailurile stricate cine a zis ca la 18.07 a primit mailul. Va plangeti ca ati dat comanda cu 3 minute mai devreme si va scrie altceva. Eu am facut comanda la 17.59 si am primit mail la 18.00 cu tot cu tombola ambele in acelasi timp. Si nu era nimeni obligat sa plateasca. Odata ce plasai comanda, primeai mailul, consola era rezervata. Plata se poate face in maxim 3 zile(mai primesti mail cu linkul de plata in aceste zile). Toti cei care fac reclamatii la ANSPdeceuri sunt putini frustrati ca le-a scris ceva si nu au consola garantat ca au fost ei zombie si dadeau refresh din 10 in 10 secunde normal ca site-ul nu are timp sa se actualizeze si daca 10000 oameni dau refresh pe un site in acelasi timp se duce de rapa tot scriptul lor. Altex nu are servere de milioane sa sustina 10000 taburi odata sa le afiseze la toti odata. Vreti doar sa va agatati de speranta ca autoritatile vor face ceva. aflati ca nu vor face nimic, in romania merg lucrurile greu pe ideea ,,las ca merge si asa,, nu veti putea schimba asta din prisma unei comenzi confirmate. Trezirea, daca vreti sa schimbati ceva nu altex e problema in tara asta. daca toti s-ar unii asa ar fi mai usor dar mna foamea e mare si doar cand e foame se iau actiuni. Am dreptate?
In primul rand, acolo Altex trebuia sa inlocuiasca butonul de Comanda si in niciun caz sa bage produsul in Stoc. Trebuia sa faca un buton mare si frumos pe care sa scrie Inscriere Tombola. Atunci era totul clar.
Nu are nimeni speranta ca autoritatile o sa faca ceva. Pana verifica ANPC-ul si ce mai fac ei in 30 zile, noi primim banii inapoi sau consola.
Asta nu inseamna ca Altex nu o sa primeasca cel putin o amenda. Si o merita numai pentru felul in care au comunicat cu clientii dupa aceasta gafa. Stiu si ei foarte bine ca au facut schimbari din mers la site in continuu timp de ore bune si cu toate astea, ei arunca vina total pe clienti si pe browserele lor.

Si explica-le tu "frustratilor" care au facut plangere la ANPC si s-au inscris la tombola in rate. "Frustrati" care au stat cu orele sa obtina o explicatie de la Altex la telefon si poate nu au obtinut nimic iar dupa o sa trebuiasca sa piarda alt timp in telefon cu banca sa explice situatia.
Cum mama ei de treaba sa permiti inscrierea la tombola in rate? Dar asta se intampla cand faci o actiune si nu esti absolut deloc pregatit. Dar tot clientul e de vina.