Pe mine cel mai mult ma deranjeaza lipsa de respect fata de client.
Daca Altex comunica si isi asuma greseala, eu cred ca multi dintre noi am fi inteles.
Dar nu, Altex a sarit pe fb ca ei au facut totul ok si clientii au fost de vina.

Numerele lor de telefon nu merg apelate, cel putin din reteaua Digi din ce mi s-a spus in magazin.
Am facut sesizare pe site si am primit acel mesaj standard trimis la toti.
Le-am dat reply in care am spus ca mesajul standard nu a fost deloc pe subiect cu problema intampinata de mine si am cerut o explicatie macar. Astazi am primit raspunsul la sesizare care ghici, e acelasi copy/paste la primul mesaj. Pai scuze, dar asta e bataie de joc la adresa clientului.

Nu stiu care e treaba cu userul AltexMG. Eu nu am nimic cu el.
Angajatii din magazine nici macar nu au avut idee despre ce era vorba.
Angajatii din online au facut doar munca de robot in functie de ce li s-a transmis de sus.
Dar sincer sa fiu, la un retailer precum Altex/MG, totul ar trebui sa mearga uns. Nu sa fiti nevoiti sa apelati la un angajat de-al lor pe un forum pentru a rezolva anumite probleme. Inteleg atunci cand userul vine cu informatii utile, lucruri care urmeaza sa apara si alte situatii de genul. Dar daca tu nu esti in stare sa rezolvi niste sesizari facute pe site in timp ce un angajat model ajuta lumea fara probleme pe un forum, atunci tu ca mare retailer ai inca o bula neagra de la mine.