Chiar azi am mai lasat niste sute la MG in Timisoara. Cand am ajuns la masina bine ca am desfacut mouseul Razer. Am observat ca nu aveam stickuri si ca era folosit, avea fire de par/praf la baza
M-am intors in magazin si baiatul mi l-a schimbat fara sa discute, fara tergiversari, ba chiar si-a cerut scuze de situatia neplacuta. Parca era magazinul lui si tinea la fiecare client. Nu-i problema de razboi dintr-atat, desi normal, te astepti la serviciu premium cand platesti preturi premium - deci asta ar trebui sa fie normalitatea la orice magazin.

Pe de alta parte, chestia cu diferenta 1x mi se pare ca se amana cat se poate de mult - pana obiectul investigatiei isi schimba pretul, devine out of stock, este eradicat etc etc n motive de pe site-ul concurentei, iar cum produsul cumparat de mine este folosit si la gaming nu vad o problema ca am postat aici sa fiu ajutat (daca se poate)

Doar nu mi-am cumparat cauciucuri de iarna si vin sa imi postez necazul pe un forum de gaming