Iti raspund intr-un spoiler mai lung!


Gata..am spus tot ce aveam de spus despre subiectul asta.


Ghost of Tshushima a castigat si asta e tot ce conteaza , el va ramane in istorie ca jocul castigator al premiilor anului 2020!
Majoritatea au decis: acest joc despre istoria Japoniei feudale este mult mai bun decat un joc cu o tema resapata si refolosita despre apocalipsa zombies.


Quote Originally Posted by fdkenzo View Post
Sincer sa fiu eu nu prea ma mai ating in ultimii ani de jocurile OpenWorld. Nu stiu, parca au ajuns asa la o saturație dinasta de faci tot timpul acelasi lucru.
Si ce joci?
Stii cum iti desfiintez eu parerea ta?
Prin a spune ca in shooterele din ultimii ani impusti aceiasi inamici, ca sunt repetitive, ca au nivele similare.
He, dar si jocurile cu masini sunt repetitive- degeaba schimbi culoarea si modelul masinii, ca tot cam la fel merg toate.
Jocurile sportive sunt cele mai repetitive, intr-un FIFA joci aceleasi meciuri, eventual mai incerci niste miscari noi, mai schimbi terenul de fotbal, echipamentele jucatorilor, dar cam tot aia e.
Strategiile la fel- doar comanzi armate cu aceiasi soldati, construiesti cladiri care se aseamana intre ele.
Dar inclusiv viata reala in sine e o repetivitate, mai ales cand te duci la munca si faci grinding la greu pentru un salariu de 2000 euro ca programator sau pentru un salariu de 200 euro lei ca lucrator la un fast-food.
Daca vrei sa nu mai faci grinding in viata reala, fa-te artist, scriitor, regizor, creator de continut sau inventator, ia-ti un job prin care sa faci zilnic cate ceva diferit , dar e greu, pentru ca atunci esti "out of the system" si esti pe cont propriu, mai ales cand n-ai o avere in spate, pentru ca sistemul economic insusi e facut sa fie repetitiv. Si tot faci aceleasi sarcini, ca asa-i viata.
Nici nu vreau sa stiu ce e in mintea unor sportivi ca Hagi sau Halep care fac aceleasi chestii zi de zi ca sa-si castige existenta: prima tot joaca cu racheta de tenis, celalalt suteaza mingea zi de zi, si e clar ca nici lor nu le mai place, dar trebuie sa o faca. Adica pana si un lucrator de fast-food sau un mecanic auto are sarcini mai diversificate. Nu sunt niste gameri care odata ce se plictisesc de un joc video, il dezinstaleaza, si isi instaleaza alt joc video.
Repetivitatea sisifica e una dintre marile costuri pentru care traim si existam, si in viata reala, si in jocurile video.

Quote Originally Posted by Espiritus View Post
Asa mi s-a parut si mie. Cel mai mult ma ingrijoreaza ca open worldurile astea fara substanta care nu prea respecta timpul finit si efemer al jucatorului sunt tot mai populare pe zi ce trece. Sper doar sa nu acapareze piata atat de mult incat jocurile care nu sunt asa sa ajunga o raritate
Pentru ca open-word-urile incearca sa reproduca viata reala asa cum e.....sau asa cum a fost.


Mie imi plac.