Quote Originally Posted by gabridinu View Post
Eu nu mai inteleg nimic de la astia de la Orange.

Am comanda plasata pe 20.02 ora 14:32. Telefonic mi au zis ca o s-o anuleze ca au avut nu stiu ce problema cu site ul. Apoi vad pe aici ca altii au comenzi de pe la ora 14:37 si au zis ca vor onora comenzile. Cred ca e o manevra de a orange ului.
Eu nefiind in reteaua lor(sunt in Vdf) cred ca o anuleaza in mod intentionat.
La telefon mi au zis ca ma va suna cineva azi. Pana la aceasta ora nu m a sunat nimeni.
Statusul este:In procesare la curier.

Nu inteleg cum onoreaza ei comenzile...in ce ordine ...


Sent from my iPhone using Tapatalk

---------- Post added 22-02-2021 at 18:36 ----------

Intre timp am facut o alta comanda cu un produs oarecare. Si da, daca nu esti in reteaua lor, nu primesti sms.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Si eu am comanda plasata sambata, tot la 14:32. Am sunat si eu astazi la ei, mi-au spus ca este in regula si urmeaza sa fie generat awb-ul.

Acum 2 ore am mai discutat cu un operator pe chat-ul lor, au spus ca azi voi fi contactat pentru mai multe detalii despre comanda. Bineinteles ca nu m-a sunat nimeni.

In legatura cu sms-ul, asa este, se pare ca nu primesti sms daca nu esti client de-al lor. Eu am fost pana luna trecuta, dupa care m-am portat.
In decembrie, cand a mai fost un wave la Orange cu PS5, am plasat o comanda, platita, confirmare plata si confirmare Orange, totul ok. Dupa care la 10 minute distanta, primesc un sms de la ei, cum ca au avut o problema tehnica si din pacate comanda va fi anulata iar banii restituiti.

Acum, cum nu mai sunt client la ei, nu am mai primit niciun sms. Doar confirmarea platii si a comenzii pe email. Si am acelasi status: in procesare la curier.

Cred ca maine va fi anulata comanda, sper sa ma insel totusi...