Hey there!
It looks like you're enjoying Console Games but haven't created an account yet. Why not take a minute to
register for your own free account now? As a member you get free access to all of our forums and posts plus the ability to post your own messages, communicate directly with other members and much more.
Register now!Already a member? Login at the top of this page to stop seeing this message.
---
Hello!
Se pare ca iti place Console Games insa nu ti-ai creat inca un cont. Pentru a beneficia de toate avantajele iti ia doar un minut sa te
inregistrezi si este gratuit. In plus ca membru poti accesa nelimitat toate functiile acestui website, comunica direct cu ceilalti si participa la concursuri, tournaments, arcade, etc. Multumim anticipat pentru intelegere !
Inregistreaza-te acum !Daca esti deja membru ConsoleGames.ro si inca iti apare acest mesaj, te rugam sa te loghezi cu userul si parola pentru a nu mai fi deranjat. O zi buna !
Single post: PS5 - achizitie din Romania
-
23-02-2021 11:18 #4606 SP
Why so serious ?
Pai folositi-va de mesajele primite, atat pe mail si schimbare status in "la curier", conversatii telefonice (care ar trebui sa fie inregistrate) si depuneti reclamatii la ANPC. That simple.
Va ia maxim 5 minute pentru o reclamatie la ANPC, iar amenzile pe care le primesc ei ii vor face sa se gandeasca de 2 ori inainte sa mai aibe astfel de erori...

Originally Posted by
whisker
Posteaza cineva procedura pentru ANPC?
Sa fie usor pentru toata lumea, mai ales cei care n-au mai facut asta pana acum.
Nu este nicio procedura. Accesezi site-ul ANPC si urmezi pasii de acolo (completezi toate campurile si daca ai doar un apel telefonic in care ti s-a confirmat, spune ora si minutul apelului, iar ei vor fi nevoiti sa investigheze.)