Quote Originally Posted by mur View Post
Imediat le tinem pistolul la cap sa ne dea consola pentru ca au avut ei eroare pe site intr-o zi. Si apoi ne mandrim pe net. "Ba fii atent, le-am spart rotile si parbrizul astora de la Orange dar mi-au dat consola. Recomand cu caldura!"
Huh? E urmatorul pas absolut firesc - o reclamatie la ANPC. E singura institutie care "apara" drepturile consumatorului de rand. Nu e problema consumatorului faptul ca operatorul a avut "o eroare". Mai ales una care a durat cateva zile. Si mai ales cu cererea de moment pentru produsul la care a aparut eroarea - ei stiu motivele, daca era de marketing sau altele.
Si din moment ce ANPC a dat castig de cauza consumatorului, inseamna ca reclamatiile au fost indreptatite. Iar Orange ca sa scape de amenzi, au "ales" sa faca ce era absolut firesc chiar si in cazul unei erori.

Nu va mai multumiti cu bataia de joc a comerciantilor. Taxati-i cu fiecare ocazie cu reclamatie la ANPC si daca o vom face cu totii, de fiecare data, nu si-ar mai bate joc de consumatori asa cum o fac acum, cand un procent mult prea mic depune plangeri.