Single post: Epic Games, Inc. v. Apple, Inc.

  1. #13 SP
    Manager paul's Avatar
    Ziua 3:

    Marturii:

    1. Aashish Patel, director of product management, Nvidia:
    --(intrebari tehnice despre streaming si web app - native app)

    2. Lori Wright, VP of Xbox business development, Microsoft:
    - consolele Xbox se vand pe pierdere
    - Xbox e in competitie cu PlayStation mai mult, cu Switch mai putin - nu e in competitie cu iPhone sau iPad --(pe partea de cloud e in competitie cu Google, Amazon, etc.)
    - modelul de business e construit pe 30% ca sa ajunga pe profit - Xbox este specific-purposed, PC este general-purpose si piata este mai mica fata de Windows
    - xCloud - si-au dorit ca lansarea sa fie initial pe mobile, lucru ce s-a intamplat, dar doar pe Android, cu aplicatie nativa
    - au incercat sa faca aplicatie pe iOS, s-au consultat cu Apple care le-au sugerat sa urmeze modelele Netflix sau Audible, dupa care li s-a spus ca nu e bine asa - au revenit si li s-a spus sa mearga pe un model gamecloud, unde fiecare joc trebuie descarcat pe telefon
    - Spotify are multe piese, Netflix multe filme intr-o aplicatie de streaming - Microsoft nu inteleg de ce ei nu au voie sa aiba multe jocuri intr-o aplicatie de streaming
    - si-au dat seama ca modelul gamecloud nu e bun
    - recurg la a colabora cu echipa Safari si fac un web app pe iOS, adica accesezi xCloud prin browser
    - o consecinta, nedorita de Microsoft, e ca Apple a scos aplicatia celor de la Shadow (tot game streaming) din App Store --(aici cumva e din nou in atentie modul in care aplicatiile primesc/li se revoca aprobarea)
    - de-a lungul lifespanului unei generatii de Xbox, tot pe pierdere se vinde o consola, chiar daca scade costul de productie --(nu e clar daca referinta e pretul original sau redus)

    3. Andrew Grant, engineering fellow, Epic Games:
    --(intrebari tehnice de development cu scopul de a demonstra ca e o mare diferenta intre o web app si o native app)
    --(intrebari tehnice despre developer program, app submission si review)

    - Emailuri intre Sweeney si Rosenberg despre Fortnite interoperatibility si eSports - pozele 1-7
    - Calculele Microsoft despre cat profit fac marii jucatori din industrie, in 2019 - pozele 8-9
    - Mark Rein, co-founder Epic Games, nemultumit ca Microsoft oversells AR, cum au facut cu HoloLens - poza 10
    Attached Images Attached Images epic_games_fortnite_sweeney_rosenberg_01.jpg epic_games_fortnite_sweeney_rosenberg_02.jpg epic_games_fortnite_sweeney_rosenberg_03.jpg epic_games_fortnite_sweeney_rosenberg_04.jpg epic_games_fortnite_sweeney_rosenberg_05.jpg epic_games_fortnite_sweeney_rosenberg_06.jpg epic_games_fortnite_sweeney_rosenberg_07.jpg microsoft_cy2019_game_industry_profit_01.jpg microsoft_cy2019_game_industry_profit_02.jpg epic_games_mark_rein_microsoft_ar_01.jpg