Single post: Epic Games, Inc. v. Apple, Inc.
-
Manager
Ziua 3:
Marturii:
1. Aashish Patel, director of product management, Nvidia:
--(intrebari tehnice despre streaming si web app - native app)
2. Lori Wright, VP of Xbox business development, Microsoft:
- consolele Xbox se vand pe pierdere
- Xbox e in competitie cu PlayStation mai mult, cu Switch mai putin - nu e in competitie cu iPhone sau iPad --(pe partea de cloud e in competitie cu Google, Amazon, etc.)
- modelul de business e construit pe 30% ca sa ajunga pe profit - Xbox este specific-purposed, PC este general-purpose si piata este mai mica fata de Windows
- xCloud - si-au dorit ca lansarea sa fie initial pe mobile, lucru ce s-a intamplat, dar doar pe Android, cu aplicatie nativa
- au incercat sa faca aplicatie pe iOS, s-au consultat cu Apple care le-au sugerat sa urmeze modelele Netflix sau Audible, dupa care li s-a spus ca nu e bine asa - au revenit si li s-a spus sa mearga pe un model gamecloud, unde fiecare joc trebuie descarcat pe telefon
- Spotify are multe piese, Netflix multe filme intr-o aplicatie de streaming - Microsoft nu inteleg de ce ei nu au voie sa aiba multe jocuri intr-o aplicatie de streaming
- si-au dat seama ca modelul gamecloud nu e bun
- recurg la a colabora cu echipa Safari si fac un web app pe iOS, adica accesezi xCloud prin browser
- o consecinta, nedorita de Microsoft, e ca Apple a scos aplicatia celor de la Shadow (tot game streaming) din App Store --(aici cumva e din nou in atentie modul in care aplicatiile primesc/li se revoca aprobarea)
- de-a lungul lifespanului unei generatii de Xbox, tot pe pierdere se vinde o consola, chiar daca scade costul de productie --(nu e clar daca referinta e pretul original sau redus)
3. Andrew Grant, engineering fellow, Epic Games:
--(intrebari tehnice de development cu scopul de a demonstra ca e o mare diferenta intre o web app si o native app)
--(intrebari tehnice despre developer program, app submission si review)
- Emailuri intre Sweeney si Rosenberg despre Fortnite interoperatibility si eSports - pozele 1-7
- Calculele Microsoft despre cat profit fac marii jucatori din industrie, in 2019 - pozele 8-9
- Mark Rein, co-founder Epic Games, nemultumit ca Microsoft oversells AR, cum au facut cu HoloLens - poza 10