Da, eu eram aproape sa bat primul boss si mi-a cazut curentul (locuiesc intr-o zona unde se construieste masiv si pica destul de des lately).

Uite asa, nu doar ca am aflat ca imi trebuie alt UPS la console ca la asta i s-a dus bateria, am avut si revelatia ca viata mea si familia mea sunt mai importante si ca nu merit un atac de cord, asa ca Housemarque pot sa-si ia jocul lor 'Roguelite' de 70$ si sa si-l bage in c**, cu tot cu design-ul lor facut de niste frustrati.

Mi-as dori ca intr-o buna zi sa il termin pentru ca este un joc fabulos ca si grafica/atmosfera/gameplay, dar clar nu ma mai ating de el pana nu va exista o posibilitate de a salva progresul.
Lipsa totala a activitatii aici pe thread ma face sa cred ca nici ceilalti colegi care s-au apucat de el inca de la lansare nu l-au terminat.

PS: Ma intreb daca cei de la Housemarque n-au pus disclaimer si referitor la intreruperea energiei electrice de genul, 'pentru a putea termina jocul nostru trebuie sa lasati consola in sleep, aveti grija sa dezactivati din sistem auto-updates ca altfel o beliti si indicat este sa aveti si UPS la consola ca sa nu patiti ca prostul de Xander.'

Exista N metode sa faci un joc bun si dificil, Control was just as good, Sekiro la fel, @Souls la fel, fara elemente handicapate facute de frustrati.
Grele, excruciant de grele pe alocuri, dar daca trebuia sa duci copilul la cresa sau pur si simplu lesinai... aveai un par magic unde te duceai, apasai A/X, si plecai in treaba ta.
Ce sa zic extra-inovatoarele jocuri 'Roguelite' ... ma intorc in anii 90' cand ma jucam pe Terminator si trebuia sa termin Contra intr-un singur run.
Nu multumesc, lumea a evoluat, pentru asta au fost create save systems.