Eu am vizionat clipul 4K de cateva ori, pe un ecran de 75".
Nu inteleg de ce unii inca aveti asteptari de next-gen. E dezvoltat pe PS4 si beneficiaza de brute-force pentru upgrade-urile PS5. Scheletul e acelasi.
Da, pot pune ceva RT reflections, no big deal. Eu sper macar sa profite de SSD si sa avem loading times mici si poate ceva draw distance mai mare.


Ce am sesiszat eu in clip:
- pare 4K checkerboard, am vazut artefacte specifice, mai ales la par
- animatiile sunt slabute pentru 2021; se vad cateva ocazii in care nu exista fluiditate (ex. cand ia de jos acel "tun")
- chiar la inceputul video-ului parul ii trece prin corp, inadmisibil pentru un in-game cutscene
- modelele din cutscene-uri par 2013 era, de ceara; subsurface scattering slabut, low poly pe alocuri
- anumite parti din vegetatie nu reactioneaza cu personajul
- tesselation pe nisip aveam inca de la HZD: Frozen Wilds, pe zapada; e dragut ca l-au adaptat pentru nisip
- LOD e agresiv, iarba, rocile etc se schimba la cativa metri in fata, umbrele la fel, vezi cu ochiul liber cum sunt inlocuite cu higher res.
- apa are acum geometrie si se deformeaza in functie de valuri si in jurul personajului; nimic next-gen,o fac cu brio multe alte titluri (ex. AC Odyssey), dar e o evolutie fireasca a Decima engine
- baltile de apa insa sunt statice, au doar un ripple texture/sprite
- nu am pretentii de GI la un open world de PS4, dar poate macar adauga SS GI pe PS5, cum a facut-o Days Gone pe PC, ar cantari mult la prezentare.



Nu sunt hater, ador jocul, doar ca pur si simplu am sesizat lucrurile astea. Odata ce-l pornesti in 60fps pe PS5, si story-ul e la inaltime, uiti de toate.