Quote Originally Posted by KurtKnispel View Post
Ah, EvoMag, magazinul ăla care vinde produse neconforme și care nu sunt destinate pieței europene?

O singură dată am avut de-a face mai serios cu ei. Telefonul mobil comandat mi-a ajuns din start defect. După foarte multe insistențe, cam 3 luni, (atenție, indivizii ăștia de la EvoMag nu răspund niciodată la telefoane), am reușit să discut cu cineva de la departamentul service, nu la relații clienți.

Abia am reușit să recuperez banii, a fost cel mai nasol coșmar pe care l-am avut în privința asta, a comerțului online. Feriți-vă de ei ca de ciumă.
Probleme se pot intampla la toti, insa sa le faci antireclama intr-un asemenea mod nu sunt de acord. Am lucrat in e-commerce ani de zile la EMAG,PCGarage si evoMAG. Pana sa plec din tara am lucrat la un importator de componente laptop. Ideea de baza e asa: Romanul vrea ieftin, ieftin tata. Din acest motiv se aduc produse si prin alte canale, fata de cele oficiale.( si au fost ocoliti importatorii oficiali). Ma indoiesc ca ai stat 3 luni sa rezolvi o problema cu un telefon nou la evoMAG. Departament de relatii cu clientii nu stiu daca au acum la evoMAG. Aveau call center, vanzari online si showroom-ul cu service-ul inclus. Atentie: Firma aceasta a fost pornita fara capital de un om simplu care si-a dorit mai mult. Fara finantare n-ai cum sa dai in preturi, sa pui televizoare, telefoane la 5 lei si sa zici ca a fost greseala de pret pe site cand tu de fapt aveai buget de marketing.( si sa fii la stiri gratuit in acest sens). Nu iau la nimeni apararea insa de multe ori functionam pe baza de opinii sau ca am avut o experienta negativa si condamnam total brandul sau compania. Ca si consumator vezi compania prin angajatul/ agentul de vanzari care o reprezinta in acel moment cand tu ai contact cu ei. Am scris offtopic insa nu am putut sa nu raspund.