Quote Originally Posted by Srachi View Post
Nu prea am inteles ce vor să facă Ubisoft, nu vor mai face campanii single player la AC?? Si eu is axat mai mult pe jocuri single player si da, pot gusta si cate o campanie de la COD sau BF.

Pai dupa ce au incheiat trilogia originala cu Desmond si au mai mult niste titluri care nu s-au dovedit a fi de succes , au aratat originile si fundamentele fratiei si crezului asasinilor in ultimele trei jocuri.
Mai stii cele "trei mari reguli" prezentate in AC 1 ?

1. Nu ucide nevinovatii - abordata in Origins

2. Ascunde-te in multime - abordata in Odyssey

3. Niciodata sa nu-ti compromiti clanul - abordata in Valhalla


Au ales perioade cheie din antichitatea clasica si evul mediu timpuriu la care au adaptat originile fratiei asasinilor care a fost activa in mileniul al II-lea de la Cruciade pana la epoca victoriana.


Eu ma oftic ca la al treilea joc puteau totusi sa mearga pe Japonia feudala (care era impartita in clanuri), dar avem Ghost of Tsushima si alte companii japoneze care pot face treaba mai bine .Istoria Japoniei feudale in perioada Sengoky e intr-adevar foarte complicata pentru europeni si mai bine lasi companiile japoneze cu specialisti japonezi care vorbesc japoneza nativ sa se ocupe.
Asa ca seria s-a axat strict pe Europa, Orientul Apropiat si America de Nord, adica ce se preda la orele de istorie din orice scoala occidentala.Ca un off-topic :



Deci da, uitandu-ma in ansamblu, probabil ca seria AC in single-player va lua pauza o vreme. Poate e o pauza binevenita sa mai ne scape de mecanicile alea invechite.
Ca mi se pare penibil in 2021 sa mai te ascunzi in tufisuri in Valhalla ca la Black Flag in 2013 toamna, sau sa mai sari pe inamic si sa-i bagi hidden blade-ul ca in AC 1 in 2007. Se intampla sa vrei sa te joci cu o iubita mai "pretentioasa" si mai "fashionista" in pas cu moda si sa rada de tine cand te vede ca te joci Valhalla si asasinezi inamici ca-n 2007. Acum glumesc, dar serios, exista momente cand te simti stanjenit si de moda veche de nu-ti mai vine sa te atingi de jocul respectiv cand vezi ca multe chestii au ramas la fel de peste 10 ani.



Poate atunci cand vor imbunatati mecanicile alea , vor mai face bani din stors "AC Infinity" si vor intra bine pe piata asiatica, s-ar putea atunci sa faca si un joc ca la carte despre Japonia in perioada Sengoku/Edo sau China in timpul dinastiei Ming.

Alte teme posibile pe care le-as vedea implementate in AC :\
-civilizatiile precolumbiene ca cele ale maiasilor si aztecilor , civilizatii in epoca de piatra si foarte rudimentare, dar cu monumente grandioase, si sa fie chiar in timpul marilor descoperiri geografice si contactului cu conquistadorii spanioli
-India - sunt multe perioade la alegere, dar as prefera India de dupa construirea Taj Mahalului, dupa 1600
-Africa - de ce nu? Ar fi un experiment inedit sa explorezi civilizatia Mali de exemplu sau Great Zimbabwe
-IMPERIUL ROMAN - dupa ce am jucat Brotherhood, mi-am tot dorit sa joc un AC in Roma antica, asa cum era ea, si nu in starea aia precara din Brotherhood. Daca mai nou in Valhalla explorezi cinci tari, ar fi tare sa fie cu tot Imperiul Roman si sa te lase sa explorezi toate provinciile. Eu as alege Imperiul Roman pe la 200 d.Chr. cand la Roma erau construite toate monumentele faimoase si nici nu prea sunt filme pe perioada dinastiei severiene.



Un AC de buget mare cu Moscova in 1917-1922 in timpul revolutiei bolsevice , Berlin la 1871-1918 sau Viena la 1848-1914 pe model Unity/Syndicate nu cred ca vor face vreodata un joc din cauza contextului politic international.
Un joc despre revolutia bolsevica sau despre nationalismul si imperialismul german ar putea dauna companiei criticile conservatorilor si progresistilor. Au si asa multe jocuri controversate (Far Cry, Ghost Recon Wildlands, Splinter Cell, Watch Dogs) pentru ca au implementat referinte la politica curenta.

Un joc AC pe al doilea razboi mondial si perioada contemporana au spus de la bun inceput ca nu vor face niciodata, exista Hitman, Watch Dogs si Splinter Cell pana la urma si multe shootere pe WW2.