Am terminat povestea principala. Si am sa vorbesc despre fiecare final in parte.
1. Finalul Isu - mi-a placut foarte tare, parca un final similar cu cel din Cyberpunk 2077, doar ca mult mai frumos.
Odin nu era zeu sau vreo halucinatie, ci chiar subconstientul sau reincarnat in creierul lui Eivor, transmis din generatii in generatii la 70 000 de ani dupa apocalipsa Isu. Cu toate ca e acelasi final tipic seriei in care trebuie sa intri intr-un templu si sa descoperi noutati despre civilizatia Isu, finalul din Valhalla a fost mai mult decat satisfacator. Odin incerca sa preia creierul si trupul lui Eivor, exact ca Johnny cand preia controlul asupra trupului lui V din Cyberpunk.
Lupta cu Odin nu o poti uita usor.
De altfel, nu pot uita usor faza cand Eivor afla ca Valhalla era o iluzie si ca nu exista deloc viata dupa moarte. Oarecum te inspaimanta ideea ca nu te asteapta nimic dupa moarte, nici raiul pentru crestini, nici Valhalla pentru razboinicii vikingi , dar Eivor te conforteaza in acelasi timp cu replicile sale despre cum sa incercam sa ne traim viata la maximum si sa fim indepliniti, fara regrete.
Sigurd m-a lasat dupa ce l-am tradat, m-am dat la nevasta'sa (care si asa nu era fericita cu el), si pentru ca l-am lovit, si pentru ca nu i-am dat toporul lui Dag.
Ce a stricat a fost batalia finala cu Basim care era reincarnarea lui Loki. Parca a fost o tradare din aia de umplutura, plus ca ordinul asasinilor isi cam pierde credibilitatea.
Mi-a placut personajul Odin bine reprezentat si nu stiu daca God of War Ragnarock o sa poata scoata o versiune mai buna a zeului Odin.
2. Finalul modern - execrabil
, a crapat Layla Hassan de care oricum nu-mi placea si si-a transferat constiinta spre "Grey" alaturi de constiinta lui Desmond pentru a calcula si prevede mai multe scenarii de viitor al umanitatii . Si vine in locul ei Basim, care e de fapt Loki reincarnat, si cu Alatheia din sceptrul lui Hermes. Momentul in care seria devine un joc Marvel .
Actorul care il joaca pe Basim are o voce buna, dar ca Loki e groaznic, fiind prea obisnuit cu Tom Hiddleston.
Fac pariu ca o sa-i incheie povestea la fel cum au facut-o si cu JUNO, care a fost eliberata in AC 3 dupa sacrificiul lui Desmond, care a mai aparut ca spirit digital in vreo 2 jocuri, si pana la urma povestea i-a fost incheiata intr-un comic book, in care templierii condusi de Violet de Costa au incercat sa o readuca la viata si ea a capatat un trup, dar asasinii, printre care si fiul lui Desmond si Otto au ucis-o printr-un mod anticlimatic si au detonat laboratorul .
Cred ca la fel o sa pateasca si LOKI.
Dar oricum, povestea moderna nu ma mai intereseaza de la AC Brotherhood.
3. Finalul istoric - mediocru.
N-a fost nicio batalie epica cu debarcare epica ca-n trailerul cinematic, ci un atac pe furis unde saxonii condusi de Godwin te baga intr-o ambuscada. M-a enervat enorm batalia finala cu Godwin care avea NIVELUL DE 380, dar l-am omorat mai repede decat pe oricare zelot, folosind sageti.
Il caut pe Alfred dupa ce imi trimite o scrisoare pe care s-a semnat drept "saracul soldat adept al lui Christos" si in mod surprinzator, l-am gasit pe rege muncind ca ......BRUTAR UMIL! Recunoaste ca el a fost Marele Maestru al Ordinului.
M-a impresionat discutia cu el in fata paraului cu salcii . I-a dat medalionul lui Eivor, declarandu-se invins si ordinul oficial desfiintat si apoi s-a apucat de copt paine, cu o muzica de cor pe fundal.
Secventa asta chiar a reparat finalul istoric al povestii principale .
4. Finalul Mitologic
-urmeaza sa-l joc. Acum ca am obtinut armura si ciocanul lui Thor!
---------- Post added 21-07-2021 at 19:09 ----------
Am inceput acum sa caut armura lui Thor si le-am omorat pe primele surori ale lui Lerion.
Dar la a treia.........m-au apucat dracii si am folosit iar trainer. De 5 ori am incercat si pe easy, dar la a sasea oara am folosit trainer (pentru ca nu vreau sa fac o criza de nervi si nu e bine pentru sanatate, si pentru ca timpul meu liber e limitat si pretios), mai ales ca e dificil de jucat pe tastatura, chiar si aia mecanica. Nu-mi raspunde comanda la "parry" si bossul se misca repede. Sa joc jocul pe PC si sa cumpar controller mi se pare o tampenie.
Serios, Ubisoft, daca va mai scoate vreodata un AC single-player, ar trebui sa se opreasca cu RPG-zarea francizei .
Mi-e dor de luptele clasice din saga lui Desmond, de asasinarile stealth, cand foloseai doar hidden-blade, de luptele finale care erau chiar distractive, dar mai ales finalurile din AC Revelations si AC 3 care aveau cutscene-uri spectaculoase (cu toate ca ma enervau cateodata QTE-urile, dar imi placea) si cand nu exista alegerea nivelului de dificultate (iarasi o tampenie pentru ca intr-un joc, dificultatea nu ar trebui sa se reduca la prelungirea vietii inamicilor, ci ca la Hitman unde sporesti inteligenta artificiala a inamicilor precum capacitatea de a te depista mai repede, de a folosi mai multe abilitati). Luptele finale cu inamici care au bara sunt de domeniul trecutului, de 1990-2000-ish. VREAU CEVA NOU! Sau macar sa fie spectaculos precum luptele cu bosii din God of War, fara bare de 2000 toamna, fara sa fii limitat pe un cerc si sa te tot rotesti. Sau sa se revina la origini.
Mi-e dor de vechiul Assassin's Creed cand nu incerca sa imite Witcher si Dark Souls.
O fi tare sa te bati cu sabia si scutul, dar nu intr-un joc care are "Assassin" in titlu. Cred ca e pentru a XXXX-a oara cand repet ca ultimele trei titluri n-au nicio treaba cu conceptul de baza al francizei.
Origins poate ca s-a straduit sa prezinte originile crezului si fratiei asasinilor.
Dar in Odyssey esti un spartan (care nici macar nu foloseste scutul, ceea ce e aiurea), iar in Valhalla esti un razboinic hardcore care foloseste hidden-blade-ul ca pe o arma secundara cand se furiseaza.
Ce ma enerveaza si mai tare e ca amesteca istoria cu mitologia si cu SF, de iese un ciolobot.
Esti un razboinic cu arme si echipament specifice perioadei, dar te bati cu monstrii mitologici . Pai in Witcher si Dark Souls macar ai armuri magice , arme speciale si potiuni + VRAJI.
Ori eu nu inteleg de ce naiba ar trebui un razboinic viking sa se bata cu monstrii mitologici. Sau de ce ar trebui sa mai aiba hidden-blade si sa se furizeze prin tufisuri. Sau de ce ca asasin trebuia sa te bati ca un razboinic cu toti soldatii in armura dupa asasinare cum se intampla in vechile titluri , ca si astea aveau probleme.
Apoi stai si cauti temple si artefacte SF si afli ca toata magia e cauzata de tehnologiile unei civilizatii precursoare.
---------- Post added 21-07-2021 at 22:42 ----------