Am acel moment cand apreciez companii ca Electronic Arts pentru ca atunci cand scoate un Battlefield la 2-3 ani interval, ii ofera suport pe termen indelungat pentru servere. Si include mecanici si gameplay care sa te capteze si la 10 ani dupa lansare.
E adevarat ca seria Battlefield nu mai e ce a fost de prin 2013-2015, dar Battlefield 2 are si acum servere cu multi jucatori la 15 ani dupa aparitie.
La polul opus e Ubisoft care a ajuns ca Activision, care lanseaza anual cate un Ghost Recon, un Division, un Tom Clancy Elite's Squad si modurile multiplayer din jocurile respective mor repede, pentru ca nici nu te captiveaza, si pentru ca anual apare cate un joc reciclat, la fel ca si Call of Duty. Duceti-va sa jucati Black Ops III, Infinity Warfare , CoD WW2 sau Black Ops IIII si o sa vedeti ca majoritatea serverelor sunt goale ori trebuie sa stai sa astepti 10-30 minute. Fiindca majoritatea sunt calare pe serverele din titlul curent, Cold War, si cativa pe Modern Warfare 2019. Ori Ubisoft procedeaza ca Rockstar si Bethesda si ofera suport in exces la un joc precum Rainbow Six Siege si nu mai lanseaza niciun alt joc nou, iar vechile jocuri Rainbow Six sunt moarte.

Ca intrebare finala: cati jucatori mai gasiti in Future Soldier, Division 1, Division 2, Wildlands si Breakpoint?