E evident ca strategia Sony nu e una buna. E a doua oara cand dau inapoi (decizia de inchidere a store-ului PS3/PSV).
Nu contest ca developmentul jocurilor AAA e ridicat, dar si castigurile sunt colosale. Sony nu este un ONG sau o companie de binefacere. Daca nu ar fi fost profitabil, nu s-ar mai fi investit in aceste jocuri. Titlurile astea imping vanzarile de console si implicit revenue din microtranzactiile/jocurile ulterior cumparate.
Cei care cauta sa valideze comportamentul Sony fata de client, nu au niciun argument valid.

Referitor strict la HFW, nu este justificat pretul marit al jocului pentru ca vorbim de un sequel, deci din start nu ai aceleasi cheltuieli pe care le-ai avut la HZD:
1. La un sequel nu pui bazele unui nou IP, ai mai putin marketing, reutilizezi asset-uri, mecanici, animatii, viziune creativa
2. Nu mai ai aceleasi costuri de dezvoltare a engine-ului.
3. Nu este un titlu next-gen, din moment ce ruleaza si pe PS4.

Sa ceri 10$ pentru 60fps si cateva efecte care oricum sunt usor de implementat din tool-urile engineului, orice engine grafic fiind scalabil, s-a dovedit a fi un cash grab taxat de fani. Din pacate le-a mers cu Ghost of Tsushima.
E ca si cum ai cumpara un joc PC si in setarile grafice ai avea 60fps toggle sau Ultra Details grayed out, insotit de textul "10$ to unlock".