Quote Originally Posted by Encman View Post
Nu am vazut tot.. foarte putin.. poate reusesc azi sa prind vreun rezumat complet. Daca aveti vreun clip de genul, primesc.
Da, asa este, in multe ocazii PS5 pare cumva PS4.1 dar a fost o generatie chinuita din mai multe puncte de vedere.. principalul fiind pandemia si lipsa unitatilor disponibilie pentru vanzare. Si noi inca stam bine comparabil cu altii.

Nu a fost full force start PS5.. motiv pentru care multe titluri au primit update gratuit pentru PS5. De titluri exclusive nici nu incape vorba (inca). Totul tine de install base si vanzari. Banuiesc eu ca odata cu normalizarea stocurilor, incet, incet, se vor aseza lucrurile.
Revenind la hardware.. multi (printre care si eu) am vrut PS5 pentru 60 FPS.. si sa nu mai aud avionul PS4 Pro. Pentru mine a fost indeajuns de bun motiv sa fac achizitia.

LE: dar da.. parca $ony nu (mai) scoate titluri cu aceeasi greutate

Eu zic sa nu mai dam vina pe pandemie.
Strategia Sony pentru PS5 s-a dezvoltat in ani buni, si era clara traiectoria. Jocurile cross-gen au fost in plan de la bun inceput.
Deasemenea, PS5 sells like hot cake.

PS5 este o consola fix pe aceeasi arhitectura x86 ca cea precedenta. S-au dus vremurile Emotion Engine > Cell processor.
In esenta, saltul PS4 la PS5 este mai mult ca oricand identic unui PC upgrade, ceea ce a fost imbucurator pentru backwards compatibility, si ca dezvoltare (identic PS4 + more raw power). Din pacate, Sony a ales ruta usoara, jocurile pe PS5 fiind de fapt echivalentul unora de PC cu setarile grafice un pic mai sus + 60fps.

Faptul ca nimic nu e spectaculos pe PS5 pana acum (in afara de R&C more or less), este pentru ca momentan se lucreaza cu aceleasi engine-uri dezvoltate in era PS4. Speranta de next-gen in viitorul apropiat va veni odata cu UE5 si tehnicile de upscalling (AMD FSR).